6 Reacties

één dag geleden

(Kleuter)juf hier, links- of rechtshandig ligt nog niet vast, zelfs bii groep 2 leerlingen kan dit nog wijzigen 😉

één dag geleden

Ik zou dit laten checken bij osteopaat of chiropractor. Er hoort geen duidelijk verschil te zijn, klinkt alsof er iets vast zit.

één dag geleden

Voorkeurshand ontwikkelt zich pas met 3j en kan nog tot 6j veranderen. Ik zou een kinderfysio of osteopaat mee laten kijken als je echt denkt dat de beweging bij rechts beperkt is/wordt.

één dag geleden

Heeft ze een voorkeurshouding met haar hoofd? Onze dochter had een beetje de voorkeur naar rechts en zag haar rechterhandje dus vaker en bewoog deze dus ook meer. Nu hebben we de voorkeurshouding eruit en gebruikt ze links ook meer dan daarvoor. Misschien zit daar iets in? Bij ons was het verschil niet super groot, maartoch.

één dag geleden

Reactie op Suznn

Heeft ze een voorkeurshouding met haar hoofd? Onze dochter had een beetje d ...
Nee dat is het gekke ze heeft geen voorkeurs houding en geen afplatting op der hoofdje.. Denk toch dat ik even onze fysiotherapeut even ga bellen om te vragen of ze kan komen kijken. Iedereen bedankt voor jullie reactie

één dag geleden

Ik zou eerder bij de huisarts/CB aan de bel trekken hiervoor. Hoe was de bevalling? Was het een vaginale bevalling waarbij ze wat moeilijker eruit kwam?