Hi allemaal,
Ik wilt even mijn verhaal kwijt ik ben zeer onzeker geworden.
Hier een aantal vraagjes.
Ten eerste ons september baby van nu 5,5 weken is erg hangerig de laatste tijd. Ze wilt alleen in onze armen slapen (wel, meer bij mijn man). Ik lees in andere topics dat baby’s in de co-sleeper worden gelegd en daar in slaap vallen, bij ons echt niet het geval! Ze moet in onze armen of op de borst gelegd worden om te slapen, door de dag leggen we haar daarna in de box maar na 10-15 of max 30min is ze wakker en wilt weer vastgehouden worden. ‘S nachts als ze heel erg moe is na 1,5-2u weer wakker. En het duurt ook soms heel lang tot ze weer slaapt. Soms zit 3 uurtjes tussen 2 slaapjes.
2) ze krijgt borstvoeding maar ik kolf ook en geven we haar uit fles. Nu pakt ze mijn borst heeeel erg moeilijk. Ze wilt de tepel niet in haar mond. Eerst duwt ze mij weg en als ik paar keer blijf proberen gaat ze enorm hard huilen. Fles pakt ze beter maar uit philips avent komt niet veel uit waardoor ze heel lang moet zuigen en wordt moe voordat ze genoeg drinkt en wordt weer onrustig. Dr brown smalle hals pakt ze niet. Morgen krijg ik de brede hals binnen. Misschien helpt dat wel. Maar ik heb liefst dat ze mijn tepel ook accepteert 🙁
3) de laatste tijd, 4-5 dagen is ze enorm onrustig bij mij. Als mijn man of mijn broers of iemand anders haar vastpakken is ze rustiger, bij mij gaat ze enorm huilen. Soms denk ik dat ze mij haat dat ze ook mijn borst en mij van haar zo afstoot.
Ik word echt onzeker
Weet verder niet wat ik moet doen en waarom ik faal in al deze aspecten 😭
Iemand ervaring met een van deze situaties?
Ik zou hopen dat ze altijd zo veilig met rustig bij mij gaat voelen als in de foto maar het wordt met de dag erger ☹️