11 Reacties
13 dagen geleden
als ik jou verhaal zo lees denk ik niet dat het aan de voeding ligt. Mijn zoontje heeft dit ook gehad en poepte echt maar 1 x per week en soms zelfs langer. Hij had hier ook echt veel last van, maar wist soort van niet hoe te "persen". We hebben avonden met hem gefietst, onder zijn voeten gemasseerd, en massages gedaan om het te stimuleren. Misschien dat dit ook bij jullie werkt?
13 dagen geleden
Mijn baby had dit ook. Ze poepte een keer in de twee a drie dagen en de laatste twee dagen was het dan echt drama. Veel persen maar geen ontlasting en veel huilen want kramp en veel scheetjes. Wij zijn ook gaan fietsen iedere dag en de buik masseren. Haar veel laten zuigen op de speen ondertussen en we geven nu iets meer water bij. Tot nu toe zijn we drie dagen verder en heeft ze iedere dag gepoept.
13 dagen geleden
Mijn oudste zoontje poepte 1x per 10 dagen 🫣 we hebben toen medicijnen gegeven (Forlax) maar achteraf heb ik daar eigenlijk spijt van, volgens mij deed het meer kwaad dan goed en het werd vanzelf na een week of 10 beter… mijn baby’tje heeft nu ook al 3 dagen niet gepoept maar nu maak ik me er minder druk om.
13 dagen geleden
Wij hebben hetzelfde! Donderdag besproken op cb en ze zeiden dat het vanzelf goed komt en zolang ze poept, het prima is. Ze spuugt ook vrij veel, wat mogelijk ook kan komen doordat ze verkeert perst.
Ik zou iig geen honger laten lijden en daarin tegemoet komen aan de behoefte van je kindje. Misschien kan het warm houden van de buik nog helpen ter ontspanning? Met kruik of pittenzakje?