15 Reacties

18 dagen geleden

Op z’n eigen kamer laten slapen? Dat is de reden dat ik mijn baby na twee weken niet meer in de co sleeper liet slapen, maar in z’n eigen bed. Ik werd continu wakker van alle geluiden en bewegingen die hij maakte. Ik denk niet dat je verder iets kunt doen zodat hij later of eerder gaat poepen..

18 dagen geleden

Goed laten boeren na de voeding?

18 dagen geleden

Ik slaap zelf met oordopjes. Vóór de baby ook al, maar dat is perfect omdat ik de zachte murmelgeluidjes minder hoor, maar zodra hij huilt hoor ik dat zeker wel.

18 dagen geleden

Ik slaap ook met oordopjes. Ook altijd al gedaan en nu inmiddels weer. Wordt altijd wel optijd wakker als ze voeding wil maar het gekreuk etc hoor ik niet! White noise is overigens ook fijn voor de baby én jijzelf

18 dagen geleden

Hier ook Oordoppen!

18 dagen geleden

Reactie op PauLau

Goed laten boeren na de voeding?
Dat doen we al maar helpt helaas niet voldoende

18 dagen geleden

Kan het zijn dat hij te koud ligt? Daar gaan ze ook snachts van poepen Iedergeval hier wel. Dan voelt hij niet koud aan maar met extra dekentje is dat dus over. maar weet niet of je al beetje dag nacht ritme hebt?

17 dagen geleden

Ook hier een stuk meer slaap sinds ik oordoppen in doe. Je hoort de geluiden nog steeds, maar meer op de achtergrond

17 dagen geleden

Wat voor fles gebruik je? Ik gebruikt Difrax, maar omdat ze veel krampjes leek te hebben en mn vriend de fles niet fijn vond zijn we over gestapt op Hegen flessen en lijkt nu een stuk beter te gaan

17 dagen geleden

Reactie op freumpie

Kan het zijn dat hij te koud ligt? Daar gaan ze ook snachts van poepen Ie ...
Ik heb m vannacht onder een extra dekentje gelegd, maar dat hielp helaas niet. Hij voelde ook niet koud in z'n nekje. Wel bedankt voor de tip, had nog nooit gehoord van de link tussen kou en poepen

17 dagen geleden

Reactie op x1999x

Wat voor fles gebruik je? Ik gebruikt Difrax, maar omdat ze veel krampjes l ...
Hier ook de difrax, met de meeste andere flessen (philips avent, lanisoh en dr brown) geen succes. Hegen heb ik nog niet geprobeerd. Ga m bestellen, thanks!

17 dagen geleden

Reactie op Hannekelalala

Hier ook de difrax, met de meeste andere flessen (philips avent, lanisoh en ...
Hoe oud is je zoontje? We deden eerst met de 1 speen maar dan had ze m met 4/5 weken al in 10/15 min leeg dus dus 0 speen toch extra aangeschaft echt de kleinste en nu doet ze er 15/20 min over (150ml fles)

17 dagen geleden

Reactie op x1999x

Hoe oud is je zoontje? We deden eerst met de 1 speen maar dan had ze m met ...
8 weken! Is dat die xs speen?

17 dagen geleden

Reactie op Hannekelalala

Ik heb m vannacht onder een extra dekentje gelegd, maar dat hielp helaas ni ...
Ow jammer. Na was t proberen waard. Hopen dat je nog goede tip krijgt

17 dagen geleden

Reactie op Hannekelalala

8 weken! Is dat die xs speen?
1 is slow flow en 0 is extra slow flow 1 zit er standaard bij de 150ml flessen, op de 240 flessen zit al 3 en die is eigenlijk voor 3 maanden maar je kan het ook los kopen