8 Reacties

16 dagen geleden

Hier deed mijn zoon het net ook toevallig (9+4). Hij is vanaf het begin ook heel sterk in zijn nek.

16 dagen geleden

Hier andersom van buik naar rug met 6 weken maar hier nog maar 1 keer dus denk ongelukje😉 M’n dochter deed er 8 maanden over om te rollen dus die 4-6 maanden gaan niet helemaal op. Dus niet te veel naar de standaarden kijken als dat je lukt. elk kindje is anders.

16 dagen geleden

Hier doet ze dit ook al sinds 6.5 week. Inmiddels is ze 8 weken en heeft ze het al 5 keer gedaan. Ik dacht eerst ook dat ik her verkeerd zag of toeval was (dat ze net handig ervoor lag). Maar 5 keer voelt niet helemaal als toeval. Wel merk ik dat ze het alleen kan als ik dr armpjes goed onder dr leg en in en ochtend als ze het meeste energie heeft. Dus is zeker nog niet iets wat ze goed onder de knie heeft, maar de kracht en techniek zitten erin

16 dagen geleden

Onze oudste deed dit ook met ongeveer 6 weken. Hij deed het af en toe voor een halve week en vergat toen weer hoe het moest. Daarna deed hij het weer met 3 maanden en toen bleef hij het doen. 🙈

16 dagen geleden

Ja hier ook! Niet altijd maar af en toe gooit ze het gewicht een kant op en dan rolt ze. Was ook rond die tijd. Dat is een beetje de makkelijke rol.

15 dagen geleden

Hier vandaag ook voor het eerst 6 weken en 4 dagen🙈 tot 2 keer toe

15 dagen geleden

M’n middelste deed dit ook met 6 weken.. mn jongste is 9 weken, die vindt het allemaal wel prima 🤣

15 dagen geleden

Het kan te maken hebben met teveel/verhoogde spierspanning in een zijde van het lichaam na geboorte. De fysiotherapeut kan dit checken.