13 Reacties
4 dagen geleden
Volgens mij is de ruimte onderin prima hoor. Mijn baby trof ik gisteren zo aan🙈
4 dagen geleden
Reactie op Margot93
Ik hoor veel erover. Denk zelf dat het bij een fase hoort. Het bed door wil ...
Hahaha die van mij doet dit ook
4 dagen geleden
Hier hetzelfde 😅 heb het opgegeven me druk te maken en haar recht te leggen, ze slaapt heerlijk tegen de zijkant.
Zal wellicht komen dat ze eerst strakker ingestopt zat en nu veel beweegruimte heeft
4 dagen geleden
Wij doen nog wel een laken over de slaapzak heen die we dan gewoon instoppen zeg maar. Dan blijft hij wel redelijk recht liggen en het is niet meteen heel veel extra warmte zo’n dun lakentje, zonder sliep hij ook minder goed.
4 dagen geleden
Hier kreeg ze juist n slaapzak omdat ze zo wild sliep😂op de foto is ze bijna 180 graden gedraaid... Haar voeteneind is bovenin😂
4 dagen geleden
Ik heb van moeders in mijn Centering pregnancy groep geleerd dat kindjes die het koud krijgen 's nachts in hun slaapzak geneigd zijn om naar onderen/in een hoek van het bed te gaan schuiven om warmte te zoeken/vast te houden door compacter te gaan liggen. Onze dochter deed hetzelfde bij de eerste nachten in de slaapzak, ik trof haar ook onderin bed aan. Sinds ze warmer gekleed is en er een lakentje+dekentje overheen liggen, slaapt ze weer zoals voorheen zonder te verschuiven. Dus misschien is dat ook iets om naar te kijken?