13 Reacties

4 dagen geleden

Volgens mij is de ruimte onderin prima hoor. Mijn baby trof ik gisteren zo aan🙈

4 dagen geleden

Ik hoor veel erover. Denk zelf dat het bij een fase hoort. Het bed door willen gaan in de slaap 🤪

4 dagen geleden

Reactie op Margot93

Ik hoor veel erover. Denk zelf dat het bij een fase hoort. Het bed door wil ...
Hahaha die van mij doet dit ook

4 dagen geleden

Ik heb nu 2 opgerolde handdoeken in haar zij, ze ligt onder een lakentje met deken, zonder slaapt ze niet. Ze blijft nu goed op de plek

4 dagen geleden

Zo fijn om te lezen dat meerdere kindjes dit doen, bedankt voor jullie reacties! Voorheen sliep ze onder een laken met deken en daar bleef ze gewoon stil onder liggen. Vandaar dat ik ineens ging twijfelen.

4 dagen geleden

Wat een leuke slaapzak! 😍

4 dagen geleden

Hier hetzelfde 😅 heb het opgegeven me druk te maken en haar recht te leggen, ze slaapt heerlijk tegen de zijkant. Zal wellicht komen dat ze eerst strakker ingestopt zat en nu veel beweegruimte heeft

4 dagen geleden

Wij doen nog wel een laken over de slaapzak heen die we dan gewoon instoppen zeg maar. Dan blijft hij wel redelijk recht liggen en het is niet meteen heel veel extra warmte zo’n dun lakentje, zonder sliep hij ook minder goed.

4 dagen geleden

Hier kreeg ze juist n slaapzak omdat ze zo wild sliep😂op de foto is ze bijna 180 graden gedraaid... Haar voeteneind is bovenin😂

4 dagen geleden

Ik heb van moeders in mijn Centering pregnancy groep geleerd dat kindjes die het koud krijgen 's nachts in hun slaapzak geneigd zijn om naar onderen/in een hoek van het bed te gaan schuiven om warmte te zoeken/vast te houden door compacter te gaan liggen. Onze dochter deed hetzelfde bij de eerste nachten in de slaapzak, ik trof haar ook onderin bed aan. Sinds ze warmer gekleed is en er een lakentje+dekentje overheen liggen, slaapt ze weer zoals voorheen zonder te verschuiven. Dus misschien is dat ook iets om naar te kijken?

4 dagen geleden

Met uitzondering van kindjes die gewoon het hele bed doorschuiven en rollen omdat ze nogal actief zijn in hun slaap natuurlijk ;)

4 dagen geleden

Reactie op Marit1803

Ik heb van moeders in mijn Centering pregnancy groep geleerd dat kindjes di ...
Goeie tip, ga daar eens mee experimenteren. Dankjewel!

3 dagen geleden

Een snoozz slaapwikkel voor om je matras heen voorkomt dat ze zich kunnen verplaatsen tijdens hun slaap. Ideaal! En voor jezelf ook een stuk geruststellender😁