43 Reacties

4 dagen geleden

Ja hoor hier tot 2x toe eerste x met mn dochter nu ondertussen 3,5 jaar geleden slaapt nog steeds klokt rond en onze kleine binkie van 11 weken slaapt van 9-6 soms van 9-8

4 dagen geleden

onze baby is 9+2 en slaapt idd ook al een hele tijd zo lekker door🥰 onze kleine man groeit goed en is super vrolijk dus ik maak me niet z’n zorgen eerlijk gezegd. hij laat namelijk duidelijk weten als hij honger heeft en vindt het volgensmij eerder gek dat als hij zo lang heeft geslapen het nog niet voor hem klaarstaat 🤪 hij zal maar eens z’n ogen 2 minuten open hebben en nog geen flesje voor z’n neus hebben staan 😜

4 dagen geleden

Reactie op britt0923

onze baby is 9+2 en slaapt idd ook al een hele tijd zo lekker door🥰 onze k ...
Hahaha geweldig! 😂🥰

4 dagen geleden

Reactie op Sammie Mommy Of Marayah

Ja hoor hier tot 2x toe eerste x met mn dochter nu ondertussen 3,5 jaar gel ...
Wat heeeerlijk!!! Zo wennen dan ineens he, maar wat is het toch heerlijk dat ze zo goed slapen 🥰

4 dagen geleden

Haha wat heerlijk om te lezen 😍. Hoop dat het hier ook een keer wat langer wordt dan 3/4 uur. En tussen gedurende de dag / avond voor 22u slaapt hij met geen mogelijkheid langer dan 45 min nog 😅.

4 dagen geleden

Wat heerlijk voor jullie. Lees dit wel met enige jaloezie, want onze man komt elke 2,5 uur, ook in de nacht. Ik zou er lekker van genieten. Als het honger is laten ze dat echt wel weten hoor!

4 dagen geleden

Reactie op kimber1990

Haha wat heerlijk om te lezen 😍. Hoop dat het hier ook een keer wat langer ...
Gaat echt goed komen! Als het gebeurd is het ook weer wennen althans dat heb ik.. soms lig ik wakker in de nacht door de gewenning die je er van kreeg en mis ik het zelfs een beetje hahaha😂

4 dagen geleden

Reactie op Claudiiaa

Wat heerlijk voor jullie. Lees dit wel met enige jaloezie, want onze man ko ...
Achhh nou ondanks dat, dat aardig pittig is nog maar lekker van genieten.. van dat extra voedingsmomentje 🥰

4 dagen geleden

Ja, hier 1 van 6+6. Maar één heerlijke slaper in de nacht! Vanaf +- 4 weken al goed aan het doorslapen en hij doet het super

4 dagen geleden

Wij hebben dit ook en dezelfde zorgen haha. Ik geef geen borstvoeding maar kunst en heb nu wel het gevoel dat ik al die flesjes in de helft van de tijd moet proppen, wat feitelijk ook zo is😅 dat voelt ook niet helemaal lekker

4 dagen geleden

Hier ook zoontje van ruim 10 weken. Slaapt sinds dat hij 9 weken is ruim 11 uren achter elkaar, van 20.00 tot 7.30. Ik ga zelf om 7.30 naar hem toe, ook als hij zich niet meldt omdat ik niet meer dan 12 uren tussen de voedingen wil hebben. Hij maakt 's nachts wel eens geluidjes maar als hij echt honger heeft laat hij dat duidelijk merken. Vanaf dat hij 5 weken was ging er steeds meer tijd tussen de voedingen zitten. Ik heb toen wel eens wakker gelegen met de gedachte van "waar blijft hij nou?!". Maar hij groeit super goed en is bijna altijd vrolijk.

4 dagen geleden

Oooo zou er alles aan doen om een nacht door te slapen😭 ik ben jaloers!! Lekker van genieten

4 dagen geleden

Pfff ik ook zo jaloers. Hier komt ze nog elke 2.5/3 uur…

4 dagen geleden

Als hij aan blijft komen zou ik het lekker zo laten! Eventueel een extra weegmoment inplannen? Hier slaapt ons dochtertje +-9u per nacht 🙏🏼

4 dagen geleden

Wat heerlijke berichten van al die kleintjes die al zo enorm goed doorslapen! En over voedingen inhalen kan ik me ook dat gevoel wel voorstellen ik zit met borstvoeding nu op 6-9 voedingen op een dag. Het verschilt nog wel eens soms wil hij extra en komt hij wat sneller en soms vind hij het prima en laat hij er 3 a 4 uur tussen overdag. Voor alle moeders waarvan het kindje nog niet doorslaapt; het komt echt vanzelf. Ik mis zelfs ons momentje in d'r nacht even, maar het slapen gun ik iedereen. Komt echt, nu nog even genieten dat je ze even een extra knuffel kan geven in de nacht 🥰

4 dagen geleden

Reactie op Noorx

Pfff ik ook zo jaloers. Hier komt ze nog elke 2.5/3 uur…
ik ben ook echt jaloers hoor hier ook om de 2 uur

4 dagen geleden

Hier 2e kindje en die laat er nu ook gewoon 8 uur tussen zitten. Dan begint de onrust met de geluidjes. Ik pak haar dan wel om te verschonen voeden. Maar vind het ook wel spannend en gek. Heb me afgerond ik zelf een wekker zou moeten zetten, haha. Met onze oudste hebben we zo'n beetje een jaar nauwelijks geslapen. Dus dit is wennen, maar zoooooo fijn.

4 dagen geleden

Hier nu de tweede nacht dat hij grotendeels doorslaapt. Eerst kwam hij 1/2 keer per nacht. Gisteren om 22:00 bv gegeven en hij meldde zich 04:30. De nacht ervoor was het 05:00. Mateo heeft 's nachts krampjes dus hij is dan vaak aan het jammeren even en dan haalde ik hem zelf die 1/2 keer eruit omdat ik dacht misschien moet hij wel eten.. maar aan de andere kant als hij moet eten en ik doe niks dan gaat hij huilen natuurlijk.. dus ik dacht ik wacht eens af. Nou met jammeren sabbelt hij ook aan z'n vuistje maar dat doet hij waarschijnlijk voor troost omdat de krampjes pijn doen. Hij sabbelt ook op z'n vuistje met vermoeidheid en honger.. ik doe het speentje erin en prima, hij slaapt direct weer verder. En nu wanneer het later is dan is het echt klaarwakker liggen, jammeren en lichtelijk huilen + heel fanatiek vuistje sabbelen. Dat is voor mij het teken dat hij nu echt honger heeft en ik hem weer bv ga geven 😊 Vind het ook spannend want wat als hij wel eerder honger had, maar kindjes die het goed doen zullen dat dan echt wel laten merken en niet akkoord gaan met een speentje. Oja en als hij goed gedronken heeft, in slaap valt naast mij en ik hem terugleg in de co sleeper begint hij ook weer vuistje te sabbelen.. geef ik een speentje en is het weer goed. Dus voor mijn gevoel doe ik het goed zo

4 dagen geleden

Geniet ervan! Straks de 4 maanden sprong, die is echt pittig. Weet het nog mn eerste die sliep ook al door vanaf week 2. Tijdens de slaapregressie was het 6 weken 6x wakker per nacht. Maar ieder kindje is anders maar toch fijn als je er een beetje op voorbereid bent 🙈. 2de kindje slaapt nu ook heerlijk door. Dus ik geniet nog even van deze weekjes 😂🙈🥰 na die weken slapen ze overigens wel langer en beter meestal 🍀🙏

4 dagen geleden

Hier ook tussen 20 uur en ongeveer 6.15