43 Reacties

4 dagen geleden

Als ik dit lees , lees ik : HELP! ik heb de loterij gewonnen! Haha.. lekker van genieten. Ik ben jaloers. Mijn zoontje van 10 weken komt elke 3 uur, en mijn zoontje van 1,5 jaar heeft het doorslapen ook nog niet uitgevonden.馃槾

4 dagen geleden

Ons eerste kindje deed dit vanaf het begin ook. Lekker van genieten. Ik heb nu een tweede die wel eten wil in de nacht 馃槀

3 dagen geleden

Reactie op Lodewijkxxx

Als ik dit lees , lees ik : HELP! ik heb de loterij gewonnen! Haha.. lekk ...
Och jeetje lijkt me zwaar zeg met twee ! Hopelijk krijgen jullie straks ook langere nachten馃崁馃崁

3 dagen geleden

Herkenbaar! Hier ook gezegend met een doorslaper. Al maak ik me wel weer zorgen over overdag. Binnen 12uur moeten 5/6 flesjes worden gegeven . Hoe doen jullie dat?

3 dagen geleden

Hier zoontje van 9 weken, slaapt ook sinds kort door. Rond 23:00/23:30 laatste fles. En komt dan 07:00 -07:30 pas

3 dagen geleden

Reactie op Annet16

Herkenbaar! Hier ook gezegend met een doorslaper. Al maak ik me wel weer zo ...
Ik voed op verzoek en doe borstvoeding hij komt meestal rond: 7-8, 11, 14, 17, 20 en dan geef ik zelf vaak nog rond 22-23 en zit ik vaak rond 6 voedingen, maar meestal vraagt hij zelf nog 1 extra ergens op de dag dus ik zit ongeveer op de 6 a 9 voedingen op een dag. Ik probeer er maximaal 4 uur tussen te laten, maar meestal zit er 2,5 a 3 uur tussen 鈽猴笍. Mocht hij er wel langer tussen laten zelf pak ik hem om de 3 uur, want anders gaan ze dit in de nacht inhalen.

3 dagen geleden

Reactie op Annet16

Als mijn kleine 12 uur slaapt dan vraagt hij vaak om de 2 uur om voeding en kom ik ook op 6 voedingen soms zelfs al om 1,5 uur. Dus misschien voor jezelf handig om 2 uurtjes aan te houden en maximaal 3, zodat hij genoeg voeding heeft overdag鈽猴笍

2 dagen geleden

Reactie op Annet16

Mijn zoontje is ruim 10 weken en zit op 5 voedingen: 7.30 10.30/11.00 14.00 16.30 19.30 Hij groet erg hard dus deze voedingen zijn voldoende.

茅茅n dag geleden

Hier ook! Onze eerste dochter sliep ook door met 6 weken en onze tweede dochter nu van 10 weken slaapt ook door rond 5/6 weken. Lekker laten slapen en op verzoek voeden. Als ze echt honger hebben, gaan ze zich echt wel melden en slapen ze niet verder. Je mag er op vertrouwen dat wat je nu al doet, goed doet. Je kindje volgen is het enige advies wat ik je kan geven ;-). Bij de oudste ook gedaan en die is bijna 2 en heeft eigenlijk altijd doorgeslapen vanaf die 6 weken en doet dit nu ook nog steeds dus dan krijgen ze echt voldoende binnen :-). Je doet het super!

茅茅n dag geleden

Hier ook doorslapen tussen 6-10. Komt nu opeens weer voor voeding. 2x afgelopen nachten. Ik zou zeggen geniet ervan馃槀馃馃

茅茅n dag geleden

Jep, hier ook! Rond 23.00 laatste voeding (als hij al diep slaapt, slaan we die zelfs ook nog over) en dan tot 6.00, 7.00 en soms zelfs 08.00 uur.

茅茅n dag geleden

Hier zou de kleine dit ook kunnen maar zs groeit niet. Dus zetten we de wekker voor een nachtvoeding anders haalt ze slechts 2/3e van de voeding. Zolang je kleine groeit zou ik ze lekker laten liggen.

茅茅n dag geleden

Mijn eerste sliep met 2 maanden ook 12 uur achter elkaar. Groeide lekker door, was heel tevreden, overdag goed wakker, dus k had er eigenlijk alle vertrouwen in. Als ze honger hebben laten ze echt wel weer van zich horen ga ik altijd vanuit..

茅茅n dag geleden

Reactie op ZonovergotenMaan681968

Mijn zoontje is ruim 10 weken en zit op 5 voedingen: 7.30 10.30/11.00 14.00 ...
Geef je dan nog een nachtvoeding?

茅茅n dag geleden

Reactie op Molly2024

Geef je dan nog een nachtvoeding?
Nee, mijn zoontje krijgt geen nachtvoeding. Ik geef borstvoeding op verzoek. Mijn zoontje kwam vanaf eind oktober eigenlijk steeds later voor de nachtvoeding. En sinds 2 weken is de nachtvoeding vervallen/overgegaan op de ochtendvoeding en slaapt hij van 20.00 tot 7.30. Soms slaapt hij om 7.30 nog, maar ik wil hem niet langer zonder voeding laten. Dus alles hij nog slaapt maakt ik hem om 7.30 wakker. Hij groeit als kool en overdag is hij erg vrolijk.

茅茅n dag geleden

Hier ook mijn zoon sliep al door vanaf 3 weken oud en nu slaapt hij van 23:00 tot 7 uur half 8 hij is nu 2 maanden heerlijk

茅茅n dag geleden

Op hoe veel voedingen zitten jullie bij de nacht doorslapen en hoe veel dan per fles? Hier een eerste keer doorslapen gehad en dan heb je meteen een fles minder.

茅茅n dag geleden

Reactie op Loesd

Op hoe veel voedingen zitten jullie bij de nacht doorslapen en hoe veel dan ...
Die van mij heeft 6/7 voedingen per dag voor naar bed gaat of 130 ml of 160ml

18 uur geleden

Reactie op ZonovergotenMaan681968

Mijn zoontje is ruim 10 weken en zit op 5 voedingen: 7.30 10.30/11.00 14.00 ...
Wat fijn om te lezen dat er meer kindjes zijn die niet standaard boven 10 voedingen uitkomen 馃槄 mijn zoontje is zondag 8 weken en drinkt om de 3/4 uur en in de nacht na 6/7 uur dus maximaal 1 keer. Hij groeit goed maar ik werd er wel onzeker van omdat de meesten met borstvoeding veel vaker drinken.

4 uur geleden

Reactie op Loesd

Op hoe veel voedingen zitten jullie bij de nacht doorslapen en hoe veel dan ...
Ze slaapt al twee nachten van 18.30 tot 7.30 (wakker maken) door. Hierdoor kwam ik gisteren op 4 flessen. Ik heb getwijfeld om 5 flessen in de tijd overdag te stoppen, maar dit is ineens veel voor haar omdat ze al langere tijd overdag maar 4 flessen had. Mocht het nodig zijn dan ga ik haar tussendoor een klein flesje geven.