10 Reacties

vorige maand
Bedoel je op zijn buikje met de billen omhoog? Dat is een hele normale houding, kindjes vinden dat vaak fijn. Mijn peuter slaapt soms ook nog zo.
Met het dekentje en zichzelf wakker maken is wel lastig.. ik zou kijken of je daar steeds meer vanaf kan stappen en hopen dat je baby op den duur wat rustiger wordt. Slaapt ie ook in een slaapzak? Misschien dat mouwen daaraan minder bewegingsvrijheid geven?

vorige maand
Hmm, wat ik lees over die buikligging is dat die houding doet denken aan de houding die ze in de buik hadden,en het daarom veilig voelt. Ik kan me voorstellen dat dat bij op de rug hetzelfde is, maar ik kan daar niks van vinden.
Het lijkt me gewoon normaal, maar misschien kun je het nog eens bij het cb checken.
En over het maaien. De armpjes en beentjes krijgen ze in deze periode steeds meer onder controle, dus het zal steeds gecontroleerd er gaan, ook snachts. Alleen mijn oudste dochter woelt en rolde heel haar bedje door, echt alle kanten. En daarbij stootte ze zichzelf ook nog wel eens wakker. Nu ze 2,5 jaar is blijft ze relatief goed liggen in haar bed haha

vorige maand
Of echt beentjes omhoog? Hij heeft ruimte zat hoor lijkt nu net alsof t niet is maar zit ruimte onder t zakje.

4 weken geleden
Reactie op Liss.x
Hij heeft ze idd zo maar dan nog de lucht in. Net alsof je op het gras ligt ...

Dit doet mijn zoontje ook vaak. Maar viel mij op als hij last had van zijn buikje. Kan dat misschien bij jou zoontje ook zo zijn?