13 Reacties

5 dagen geleden

Ook ben ik bang voor een hele hoge energie rekening 😂😂

5 dagen geleden

Warme kruik bij haar leggen? Of overstappen naar een 3 tog slaapzak. Wij hebben die van de hema en hij heeft het prima warm.

5 dagen geleden

Schapenwollen hoeslaken?

5 dagen geleden

Ik heb een hoeslaken van badstof, dat wordt wat minder koud. Verder heeft ze een lange mouwen romper aan, een boxpakje en sokken in een 3 tog slaapzak van de HEMA. Haar kamer koelt redelijk af, naar 17 graden ongeveer denk ik. Ze slaapt prima op deze manier.

5 dagen geleden

Hier ook een kindje die van warmte houd. Lange mouw romper, boxpakje, slaapzak van 0.5 tog en daaroverheen een dikkere slaapzak zonder mouwen + een dik dekentje. Is wennen van ons middelste kindje had het permanent te warm 😅

5 dagen geleden

Misschien toch een slaapzak aanbieden met hogere tog waarde. Je kan ook wat merinowollen rompers aanschaffen voor de nacht, want deze zijn heerlijk zacht en reguleren de temperatuur van je kindje goed.

5 dagen geleden

Reactie op Amy318

Ook ben ik bang voor een hele hoge energie rekening 😂😂
Haha wij hebben voor de winter een elektrische kacheltje . Eentje op wifi dus ook met telefoon te bedienen. En hij slaat automatisch aan onder bepaalde temperatuur. Scheelt in kosten 🤪

5 dagen geleden

Reactie op RM89

Haha wij hebben voor de winter een elektrische kacheltje . Eentje op wifi d ...
Oh wauw, waar heb je die gekocht?

5 dagen geleden

Ons eerste zoontje is ook echt een kouwkleun! Heb daarom heel veel dingen van wol gekocht. Dit was echt een uitkomst. O.a. Rompers, pyjama en deken

5 dagen geleden

Reactie op Amy318

Oh wauw, waar heb je die gekocht?
Volgens mij heeft mijn man due gekocht op bol.com Als je op Google zoekt naar kachel met wifi/slimme electrische kachel vindt je best veel soorten.

5 dagen geleden

Geen directe ervaring mee, onze zoon heeft het juist heel snel warm, maar we hebben een wollen deken voor hem als tip van kraamzorgbureau! Met wol kun je heel goed je temperatuur regelen. Hebben we voor €50 via bol.com gekocht, volgens mij was het bedrijf Wollies Amsterdam!

5 dagen geleden

Hier werkt wol ook fantastisch! Een wollen onderleggen, wollen romper, wollen sokken, wollen slaapzak (wisselen we af met love to dream slaapzak of prenatal slaapzak) en wollen dekens 😍

5 dagen geleden

Wij hebben ook een wollen deken en dat gaat goed. Gewoon haar kleertjes nog aan romper korte mouw, trui, broekje en sokjes (pyjama's begin ik pas over een paar weken mee denk ik) ergo pouch inbakerslaapzakje 1 TOG, lakentje en de wollen deken. De deken nu wel ook nog dubbel omdat die eigenlijk ledikant formaat is en dus groot voor de co sleeper. Onze slaapkamer is nu tussen de 16 en 17 graden.