Een tipje voor alle mama’s die nog opzoek zijn naar een handige app voor het bijhouden van de voedingen etc, check even de Baby Tracker app! Ik heb hieronder een foto bijgevoegd van hoe de app eruit ziet. Ook is het volgensmij mogelijk om een groep aan te maken en dit te delen met je partner zodat hij/zij ook dingen kan noteren.
En voor de Apple 🍎 gebruikers: je kunt zelfs de app toevoegen aan je beginscherm zodat je in één oogopslag kunt zien wanneer je kleintje voor het laatst voeding of luierwissel heeft gehad. Ik durf niet te zeggen hoe dit voor de Android gebruikers werkt
Oh fijn inderdaad zeg, bedankt voor de tip! Ik zie alleen zo snel even niet hoe ik ‘m samen met m’n partner kan gebruiken? Dus dat we er beide gegevens in kunnen invoeren.. Of kan dit niet?
Ik geef kunstvoeding en vond het heel relaxt hoe ik hierin al snel een patroon qua voeding kon zien van mijn dochter. Heerlijk om flesjes en luiers in te noteren. Temperatuur en groei leg ik er ook in vast.
Als je het toegangsscherm voor je hebt dan houdt je het scherm ingedrukt waarna je hem kunt wijzigen door onderaan op “pas aan” te klikken. Dan heb je de optie om onder de tijd widgets toe te voegen, daar staat de app tussen en kun je kiezen hoe je het weergegeven wilt hebben. Hopelijk lukt het met mijn omschrijving haha!
Hele fijne app, ik gebruikte deze nu ook al 2 jaar geleden voor mijn eerste zoontje en samen met mijn partner. Dat van de widgets wist ik nog niet! Super handig, bedankt!
Echt een fijne app! Onze baby is nu 7 weken oud en schreef het de eerste week steeds op. Als ik het eerder had geweten dat had ik deze app gelijk gedownload😅😃