14 Reacties

17 dagen geleden

Hele fijne app indd, ik gebruik hem ook 😃 ook te gebruiken voor mama's die er voor gekozen hebben of niet anders kunnen dan flesvoeding(kv) geben

17 dagen geleden

Reactie op KikiVos1

Hele fijne app indd, ik gebruik hem ook 😃 ook te gebruiken voor mama's die ...
Ik had precies hetzelfde, erg fijn inderdaad dat deze keuze er ook is 😊

17 dagen geleden

Echt een hele fijne app! Ik gebruik hem alleen voor de borstvoeding maar je kan zoveel dingen bijhouden! Echt een aanrader hoor

17 dagen geleden

Fijne app idd en met Android kan je het ook op je begin scherm zetten!

17 dagen geleden

Oh fijn inderdaad zeg, bedankt voor de tip! Ik zie alleen zo snel even niet hoe ik ‘m samen met m’n partner kan gebruiken? Dus dat we er beide gegevens in kunnen invoeren.. Of kan dit niet?

17 dagen geleden

hoe zet je het op je beginscherm bij apple? 🤭

17 dagen geleden

Reactie op AnoniemKinderwens

Oh fijn inderdaad zeg, bedankt voor de tip! Ik zie alleen zo snel even niet ...
Als je bij de beginpagina links bovenin die streepjes aanklikt krijg je deze pagina. Kun je kiezen voor sync tussen toestellen

17 dagen geleden

Ik geef kunstvoeding en vond het heel relaxt hoe ik hierin al snel een patroon qua voeding kon zien van mijn dochter. Heerlijk om flesjes en luiers in te noteren. Temperatuur en groei leg ik er ook in vast.

17 dagen geleden

Reactie op naomi_d

hoe zet je het op je beginscherm bij apple? 🤭
Als je het toegangsscherm voor je hebt dan houdt je het scherm ingedrukt waarna je hem kunt wijzigen door onderaan op “pas aan” te klikken. Dan heb je de optie om onder de tijd widgets toe te voegen, daar staat de app tussen en kun je kiezen hoe je het weergegeven wilt hebben. Hopelijk lukt het met mijn omschrijving haha!

17 dagen geleden

Hele fijne app, ik gebruikte deze nu ook al 2 jaar geleden voor mijn eerste zoontje en samen met mijn partner. Dat van de widgets wist ik nog niet! Super handig, bedankt!

16 dagen geleden

Echt een fijne app! Onze baby is nu 7 weken oud en schreef het de eerste week steeds op. Als ik het eerder had geweten dat had ik deze app gelijk gedownload😅😃

16 dagen geleden

Reactie op KikiVos1

Als je bij de beginpagina links bovenin die streepjes aanklikt krijg je dez ...
Dat heb ik gedaan. Maar daarna gebeurt er niks..?

16 dagen geleden

Reactie op mini223

Dat heb ik gedaan. Maar daarna gebeurt er niks..?
Oooh oke