3 Reacties

13 dagen geleden

Zelfde hier

12 dagen geleden

Geen idee of we het daadwerkelijk over hetzelfde hebben, maar het klinkt heel herkenbaar: Onze kleine deed dit de eerste weken ook heel veel (ook in zijn slaap). Zodanig dat ik me zorgen maakte dat ik echt geen tevreden/blije baby had (ook al huilde hij bijna niet. Trok er veel moeilijke gezichten bij en liep rood aan. Maar sinds een week of 5/6 werd het steeds wat minder en kwamen ook de eerste lachjes. Nu met 8 weken is het een grotendeels vrolijk en tevreden mannetje. Kreunen is af en toe nog, maar echt een stuk minder. Volgens het cb is het kreunen ‘oefenpoepen’. Hoort er bij en is onschuldig. Maar als ik jou was zou ik een filmpje maken van hoe het er uit ziet en dit tijdens je afspraak laten zien! Zij kunnen je waarschijnlijk het beste helpen.

12 dagen geleden

Mijn zoontje had dit ook eerste weken, ik denk dat hij last had van verborgen reflux maar niet heel heftig. Maar als ik filmpjes zag van hoe dat eruit ziet kwam dat wel overeen. Het is nu na een paar weken wel een stuk minder geworden al (bijna 9wk oud nu). Als je zoekt op YouTube zou je kunnen kijken of dat lijkt op wat jouw kindje doet.