8 Reacties

één maand geleden

Neusspray, neus uitzuigen , ui naast het bedje, bed schuin zetten

één maand geleden

Neusspray en bedje 1 kant om hoog zetten. Pompje voor neus leeg te maken. Succes. Mijn kleine heeft ook last.

één maand geleden

M’n kleine meid is al een week verkouden en niest heel veel van alles al geprobeerd is nu 3 week oud vannacht heeft ze amper geslapen

één maand geleden

Wel ff in gaten houden mocht je denken dat hoesten erger wordt of benauwder kan je altijd huisarts vragen ff na de longen te luisteren... Heb ik toen ook gedaan en goed temperatuur in gaten houden Onze kleine was 3 weken flink verkouden ui naast bed.. even stomen in badkamer voor een flesje deden wij ook... Neus leeg halen met zo neuspompje.. zoutoplossing gedaan.. bedje schuin.. vooral even stomen is ook fijn voor ze.. teminste bij die van mij wel... En hij was er van af maar vandawg hoorde ik hem in eens hoesten dacht gaat weer beginnen ofniet.... ze broer is ook al aan hoesten 😅 lang leve al die virussen...

één maand geleden

Hier ook een verkoudheid achter de rug in week 6 (top combi met de krampjes). Zoutoplossing neusspray, veel rechtop en bedje iets schuin hielp hier enorm. Als alles los kwam soms even dr speen om het goed weg te kunnen slikken. Nu gaat het weer stukken beter!

één maand geleden

Reactie op Nadine 1993

Hier ook een verkoudheid achter de rug in week 6 (top combi met de krampjes ...
Mag ik vragen of je dan niet uit zuigt? Gewoon de spray en als t los komt speentje?

één maand geleden

Ik ben toevallig vanochtend naar de huisarts geweest met myn baby voor deze klachten en zij gaf aan dat dit (zie foto) effectiever is dan neusspray zoutoplossing, verder heeft ze me een neusspray xylo meegegeven.