11 Reacties

één dag geleden

Mijn zoontje vond het ook niet echt wat toen hij zich meer bewust werd van zijn omgeving. Wassen deed ik op het aankleedkussen en dan in bad zolang hij het leuk vond. Was dus soms ook maar een minuut. Even zeep eraf spoelen en er weer uit

één dag geleden

Hier hetzelfde, ze vind het leuker om te douchen bij papa op de arm.!

één dag geleden

Reactie op Medo1994

Mijn zoontje vond het ook niet echt wat toen hij zich meer bewust werd van ...
Ja dat doe ik dus nu ook, echt super snel en kort

één dag geleden

Reactie op Jvb199412345678910

Hier hetzelfde, ze vind het leuker om te douchen bij papa op de arm.!
Misscien daf even proberen

één dag geleden

Wij douchen eigenlijk altijd, vindt ie heerlijk! En samen in het grote bad (maar die moet je natuurlijk wel hebben). Kleine badje hebben we misschien 3x gebruikt 🙈

één dag geleden

Mijn dochter had dit ook, sinds 8 weken oud vond ze het vreselijk..ze is nu 1,5 jaar en douchen en badderen is 1 groot drama….

één dag geleden

Reactie op blessing1

Misscien daf even proberen
Hij heeft dan een natte hydrofiele doek op de arm en daar ligt zij dan op, zodat ze er niet makkelijk vanaf kan glijden. Ik zeep haar dan in, mn vriend spoelt af en ik droog haar daarna af en kleed haar weer aan. Is ook veel sneller als het badje

20 uur geleden

Hier staat een bed voor de sier 🙈 ons zoontje doucht met mijn vriend/mij of ons samen 🥰 veel leuker ook en hij vindt het heerlijk

20 uur geleden

Reactie op Marr_

Hier staat een bed voor de sier 🙈 ons zoontje doucht met mijn vriend/mij o ...
Bad*

17 uur geleden

Hier precies zo! Hij vind het fijner om met papa of mama te douchen 🤗

17 uur geleden

Je zou een tummy tub kunnen proberen. Onze zoon vindt douchen niks, maar vindt de tummy tub heerlijk