Lieve dames, wie herkent dit? Daar waar me baby voorheen badderen ontzettend zen vond en het ons momentje was waarin we liedjes zongen en elkaar in de ogen aan staarden (lekker melodramatisch), lijkt hij nu in het babybad liggen helemaal niks meer te vinden. Het begint oke, en na 1 minuut lijkt hij te beseffen dat hij in bad ligt en begint te huilen! :( Herkent iemand dit & enige tips? Want ik wil hem wassen maar het is telkens een gevecht & de buren zullen vast denken 😮💨😮💨
Mijn zoontje vond het ook niet echt wat toen hij zich meer bewust werd van zijn omgeving. Wassen deed ik op het aankleedkussen en dan in bad zolang hij het leuk vond. Was dus soms ook maar een minuut. Even zeep eraf spoelen en er weer uit
Wij douchen eigenlijk altijd, vindt ie heerlijk! En samen in het grote bad (maar die moet je natuurlijk wel hebben). Kleine badje hebben we misschien 3x gebruikt 🙈
Hij heeft dan een natte hydrofiele doek op de arm en daar ligt zij dan op, zodat ze er niet makkelijk vanaf kan glijden. Ik zeep haar dan in, mn vriend spoelt af en ik droog haar daarna af en kleed haar weer aan. Is ook veel sneller als het badje