9 Reacties

16 dagen geleden

Hoe bepaal je wanneer het slaaptijd is?

16 dagen geleden

Reactie op Broosterbeek

Hoe bepaal je wanneer het slaaptijd is?
Na ongeveer een 1 a 2 uur wakker te zijn. Maar soms wordt hij wakker uit een slaapje en ligt hij ook gewoon nog even te liggen.

15 dagen geleden

Iemand?

15 dagen geleden

Reactie op freumpie

Iemand?
Onze dochter kan dat ook hebben, ligt dan heel tevreden om zich heen te kijken. Ik vind het stiekem wel fijn dat ze tevreden wakker in bed kan liggen om vervolgens zelf in slaap te vallen.

15 dagen geleden

Lekker laten liggen. Hij klinkt helemaal tevreden. Rustig liggen is ook uitrusten en prikkels verwerken denk ik ook :) ik heb nu geen babyfoon met scherm meer dus kan niet zien wanneer mn baby slaapt of niet😚

15 dagen geleden

Is hij echt wakker? Ik weet dat sommige baby’s met de ogen open slapen ? Haha

15 dagen geleden

Heerlijk toch? Ik zou er lekker van genieten als ze zo rustig in bed kunnen liggen. Volgens mij zijn ze dan lekker tevreden. Geef je zelf dan vooral ook even een schouderklopje 😊

14 dagen geleden

Dankjullie wel. Stelt me beetje gerust dat jullie dat ook zouden doen😉 ja ik mag af en toe in m’n handen klappen met zo’n kereltje. Al is het wel andere koek nu die in sprongetje zit maar goed dat is een fase denken we maar🤭

14 dagen geleden

Reactie op missteyy

Is hij echt wakker? Ik weet dat sommige baby’s met de ogen open slapen ? Ha ...
Ja hij kijkt echt actief rond. Als hij met z’n ogen open slaapt ( doet hij wel eens als hij net in slaap valt maar dan ziet dat er soort van heel dronken uit. Haha dat is dit niet