8 Reacties
één dag geleden
Daarnaast twijfel ik ook soms of hij wel wil eten of dat hij gewoon wakker is geworden van discomfort door krampen
één dag geleden
Hier precies hetzelfde! Hij slaapt ook ongeveer van 22 tot 4, en slaapt dan heel rustig (denk ik tenminste, ik hoor hem dan niet). En dan rond 4 geef ik hem de borst maar vanaf dan is het de hele tijd kreunen en kronkelen tot we in de ochtend opstaan..
Ik leg dan ook vaak mijn hand op zijn buikje, dan gaat het iets beter maar hij komt niet meer echt in een goede slaap vanaf 4 u
één dag geleden
Reactie op ALJVL
Misschien een kersenpitkussentje op zijn buikje leggen bij het troosten?
Ik heb geen magnetron dus heb helaas geen kersenpitje.. helpt dit bij jou? Zag dit inderdaad al meer voorbijkomen
één dag geleden
Ik heb wel eens gehoord/gelezen dat de darmpjes van baby's einde van de nacht, zo rond 4 a 5 uur beginnen te werken. Ik merk hier zelf ook rond 8.00 (opstaan) een enorme poepluier, terwijl we haar 's nachts tussen 4 en 5 ook altijd nog een keer verschonen. Dus denk dat dat wel klopt dan (dat de darmpjes dan beginnen te werken)
één dag geleden
Ik heb gemerkt dat onze dochter vaak kramp krijgt als ze een lege maag heeft, als ik dan een flesje geef dan is het weg en slaapt ze weer door, ik zou dus eerder gaan voeden zodat jullie ook weer lekker door kunnen slapen
12 uur geleden
Heel herkenbaar! Had het zelf kunnen schrijven. Wij hebben precies hetzelfde. Ik denk dan ook zal hij geen honger hebben? Maar zodra we hem op onze borst leggen dan slaapt hij gelijk verder. Ik ben soms echt gebroken omdat ik halve nachten wakker lig.. Helaas dus geen oplossing maar wel herkenbaarheid. Misschien ook fijn😅. Onze zoon is trouwens 9 weken en ligt ingebakerd in een puckababy en onder een Fedde en Kees laken. Maakt dus ook geen enkel verschil hier…
11 uur geleden
Hier precies hetzelfde. Eerst haalde ik hem er vaker uit in de nacht omdat ik bang was dat hij door de krampen zijn honger vergat als het ware 😅 uiteindelijk ervoor gekozen een speentje in te doen wanneer ik wakker word van hem. Als hij echt honger heeft dan spuugt hij de speen uit en gaat huilen dus dat is duidelijk genoeg. Met speentje slaapt hij vrij snel verder.. moet m soms wel uit zijn bedje halen en even rondjes lopen in de slaapkamer zodat hij even rechtop zit. Mijn zoontje is zondag 8 weekjes en hoop dat het binnenkort ook beter wordt!