Er zijn al veel topics over krampen, maar kon dit zo snel niet terug vinden
Mijn zoontje van inmiddels 9+3 weken heeft helaas veel last van krampen gehad eerste weken.
Het gaat laatste weken ietsje beter maar hij wordt nog altijd elke nacht ongeveer een uur voordat hij honger signalen geeft wakker van hele erge krampen..
Ik geef volledig BV, rond 21:30/22:00 geeft mijn vriend hem afgekolfde melk in een flesje (130ml). Meestal voedt ik hem dan rond 4uur maar hij ligt dan vaak al een halfuur/uur te kronkelen in zijn cosleeper. Hij kreunt enorm en heeft veel kreetjes maar zijn oogjes nog dicht en slaapt nog wel
Vervolgens wordt hij eigenlijk altijd rond 6uur ook weer heel onrustig en heeft hij enorme krampen. Ik leg altijd mijn hand op zijn buikje voor wat tegendruk en probeer de speen maar meestal geef ik het na een halfuur op en leggen we hem op de borst bij 1 van ons om nog een uurtje door te slapen
De krampen worden deze weken natuurlijk minder maar geldt dit ook voor de nachtkrampen? Herkennen mensen dit?
Hierdoor ben ik best lang wakker elke nacht omdat ik hem door zijn krampjes heen help ook
Soms ben ik ook bang dat hij gewoon honger heeft oid en ik hem verkeerd lees.
Hopelijk wordt dit ook minder na 12 weken..
Waarin het nu overdag steeds beter gaat blijven de nachten hetzelfde