12 Reacties

8 maanden geleden

Ja hier ook! Toen ik vandaag mijn zoontje ging ophalen bij de opvang zeiden ze “Jullie krijgen wel waar voor je geld, we moeten echt voor hem werken en zijn constant bezig.” Ik vind hem zelf wel een makkelijk kindje en vind het vrij logisch dat hij nog lekker bij je wilt zitten enzo. Ik trek mij er niks van aan, gaat vanzelf beter denk ik!

8 maanden geleden

Reactie op sept24

Ja hier ook! Toen ik vandaag mijn zoontje ging ophalen bij de opvang zeiden ...
Ik vind het ook normaal hoor. Alleen gaat mijn zoon echt krijsen en ik weet dat t bij hem van 0 naar 100 in één minuut gaat. Er zit geen 50 tussen zeg maar 🤭 Dus ze willen hem spelenderwijs leren dat hij ook veilig is, als hij ze niet ziet. Onze zoon is nu bijna 7 maanden.

8 maanden geleden

Ligt dat niet gewoon aan de leeftijd? Volgens mij zitten ze nu helemaal in de verlatingsangst fase. Dan is het niet zo gek dat hij verdrietig wordt als hij niemand ziet... Sneu voor hem.. Mijn dochter huilt thuis ook snel als ze ons even niet ziet. Maar ze kan nu net kruipen, dus nu kruipt ze dan snel achter ons aan haha. Hopelijk gaat het snel beter!

8 maanden geleden

Reactie op tompouce

Ik vind het ook normaal hoor. Alleen gaat mijn zoon echt krijsen en ik weet ...
Haha ja! Herkenbaar hoor. Die van ons kan ook echt heel kwaaaad worden en snel ook. Vandaag precies 7 maanden oud!

8 maanden geleden

Reactie op MamaJ2009

Ligt dat niet gewoon aan de leeftijd? Volgens mij zitten ze nu helemaal in ...
Aahh wat schattig dat ze jullie dan volgt! Ik denk ook dat het een fase is, al heeft die altijd wel behoefte aan volwassenen in het zicht, ook buiten de fases om. Hier is die druk aan het tijgeren en oefenen haha

8 maanden geleden

Reactie op sept24

Haha ja! Herkenbaar hoor. Die van ons kan ook echt heel kwaaaad worden en s ...
Jaa, echt boos oook hè. Dat ik denk 'dit komt echt uit je tenen'. Ik snap ook wel dat hun niet de hele tijd één op één kunnen spelen met hem. Maar vindt dit zoooo lastig

8 maanden geleden

Reactie op sept24

Wat een vervelende opmerking vind ik dat zeg. Sorry maar volgens mij is dit helemaal normaal. Goed dat je je er niets van aantrekt en even lullig gezegd dan hadden ze een ander beroep moeten kiezen.

8 maanden geleden

Reactie op sept24

Nou, pardon! Wat hadden ze verwacht van z’n jong kindje? Dat het zelf een bak speelgoed pakt en er een uur mee gaat zitten spelen/bouwen? De ratio is niet voor niks zo streng bij een baby. Ze maken veel sprongen door, al die prikkels is ook niet niks voor een kindje. Ik werk al 15 jaar in de kinderopvang en lees dit soort verhalen echt met volle verbazing.

8 maanden geleden

Reactie op zara6

Nou, pardon! Wat hadden ze verwacht van z’n jong kindje? Dat het zelf een b ...
Fijn om te lezen dat het niet de norm is. Ik denk ook; wat verwacht je dan? Hij is nog maar 7 maanden, er zijn de laatste tijd veel wisselende gezichten geweest. Logisch dat die een volwassene in het vizier wil hebben. Ik snap dat het lastig kan zijn dat hij van streek raakt, maar hem iets 'leren' staat me echt tegen

8 maanden geleden

ja hier ook hoor. ze vindt het niks om alleen te zijn, ook niet op de opvang. dus zetten ze haar gewoon erbij en dan is ze vrolijk :) in huis hier ook.

8 maanden geleden

Reactie op Rosalindem

Wat een vervelende opmerking vind ik dat zeg. Sorry maar volgens mij is di ...
Ja ik heb het er thuis nog wel even over gehad. Ik dacht ook wat zegt zij nou weer. 🙈 beetje gek. Gelukkig is mijn zoontje wel altijd relaxed en vrolijk als ik hem ophaal dus ik ga er vanuit dat ze zeker goed voor hem zorgen en dan kan ik het ook wat makkelijker loslaten haha

8 maanden geleden

Reactie op zara6

Nou, pardon! Wat hadden ze verwacht van z’n jong kindje? Dat het zelf een b ...
Ja ik schrok er zelf ook van. Het is een 0-2 jaar groep. 1 andere baby die de leeftijd heeft van mijn zoontje. Dat kindje slaapt volgensmij wel goed zelf en kan zelf langer spelen. Misschien dat ze het te veel vergelijken