15 Reacties
2 jaar geleden
Het is erg lastig omdat het ook erg persoonlijk is. Ik had geen behoefte aan een scherm, dus krijg ik meldingen via mijn telefoon. Wij hebben een alecto smartbaby10 met een mooie beeldkwaliteit, beweging en geluidsdetectie.
2 jaar geleden
Wij hadden een babyfoon met 1 camera. Nummer 2 is bij ons nu op komst en hebben dus nu een nieuwe aangeschaft waarbij je 2 cameras krijgt die beide zichtbaar kunnen zijn op 1 schermpje. Ik wou dat we dit gelijk hadden gedaan. Deze is van B-care en 360° te draaien met scherp beeld. Zelfs nog met nog 2 cameras uit te breiden. Dus mocht je een wens hebben voor meerdere kinderen in de toekomst dan zou ik direct met zoiets beginnen
2 jaar geleden
Ik heb zelf een luvion essential en die destijds gewoon 2dehands aangeschaft scheelt gewoon geld.
Nu met nummer 2 alleen een extra camera erbij gekocht.
Ding is niet verbonden aan WiFi ik heb wel een schermpje maar staat op zwart gaat pas aan als er geluid is zelf ingesteld vindt dat wel zo veilig zonder internet.
2 jaar geleden
Ik heb geen scherm nodig en houd ook niet van babyfoons op WiFi, omdat via die apparaten het vaak makkelijk is om 'in te breken' voor hackers. Wij hebben een babyfoon van Philips Avent. Helder geluid, makkelijk in gebruik. Prima 👍🏻
2 jaar geleden
Heb je dit echt nodig vraag ik mij af? Tenzij je in een vila woont hoor je je kindje toch wel huilen als er echt iets aan de hand is.
2 jaar geleden
Heb je dit echt nodig vraag ik mij af? Tenzij je in een vila woont hoor je ...
Ja als je beneden bezig bent of lekker in je tuin zit zelf in een rijtjeshuis kan het even duren voordat je hoort dat je kind krijst
2 jaar geleden
Ja als je beneden bezig bent of lekker in je tuin zit zelf in een rijtjeshu ...
Dat is mijn punt. Om elk klein mini huiltje hoef je toch niet direct aan dat bedje te staan. En als een kind echt krijst (wat ook een goed teken is, krijsen = levend) dan hoor je dat toch wel en ga je er dan heen. Ik heb twee katten die hoor ik zelfs miauwen op zolder als wij beneden zitten.
2 jaar geleden
Dat is mijn punt. Om elk klein mini huiltje hoef je toch niet direct aan da ...
Nou hier helaas wel want anders wordt het gewoon hysterisch huilen en ben ik langer bezig met troosten.
2 jaar geleden
Dat is mijn punt. Om elk klein mini huiltje hoef je toch niet direct aan da ...
Ik woon in een normaal rijtjeshuis en hoor mijn dochtertje amper als ze op bed ligt en ik beneden zit, laat staan als ik in de zomer lekker buiten wil zitten savonds. Het ligt er ook aan hoe gehorig je huis is denk ik. Wat betreft het laten huilen, als mijn dochtertje huilend wakker is ga ik er niet per direct heen, ook omdat het vaak voorkomt dat ze even 2 seconde huilt en dan weer stil is, maar wachten tot je kind hysterisch krijst voordat je er heen gaat is ook niet helemaal de bedoeling😅
2 jaar geleden
Wij hebben een Google nest camera in combinatie met een Google nest hub voor ons dochtertje en kopen daar nu een extra camera bij. Ook hebben we een goedkope babyfoon van de ikea zonder beeld voor als de stroom of het internet uit zou vallen.