11 Reacties
vorig jaar
Hier een babygym gekocht via vinted van little Dutch. Die pastelkleurige friemels eraf gehaald (want dat doet maar weinig) en aan loopy links een Freddy de vuurvlieg gehangen en een playgro sensory bal met een belletje.
Echt een dikke hit en door de loopt links kun je er ook makkelijk wat anders aan hangen wat je al hebt bijv. Als het maar lekker kleurrijk is, ritselt of wat geluidjes maakt.
vorig jaar
Ik heb deze: https://www.tinylove.com/en/black-white-gymini
Mijn kleine is nu 11 weken maar ligt er al op sinds ze 5 weken is en vind het zo leuk! Elke week is ze weer aan het spelen met iets anders. Ze kan er echt een lange tijd achter elkaar op liggen zonder dat ze zich verveeld
vorig jaar
Onze baby vind die van Tiny Love heel erg leuk! Geen ervaring met die van Lovevery..
vorig jaar
Reactie op fvdp
Wat leuk! Wel het geld waard dus?
Het is wel duur maar ik vind het wel waard. Wat ik vooral leuk vind is dat je de contrastkaarten ook op de boog kan bevestigen, als mijn baby op zijn rug ligt kan hij dus ook de contrastkaarten zien. De zijkantjes heb ik nog niet geprobeerd maar dat komt tzt zeker wel aan bod. Je kan vast ook alle ‘onderdelen’ apart kopen zoals de kaarten/rammelaar/zwart wit bal/ en de friemeltjes van de zijkanten, denk dat je dan wel wat goedkoper uitkomt. Ik heb het op mijn lijst gezet met mijn babyshower en cadeau gekregen van mijn vriendinnengroep dus ik voelde het niet direct id portemonnee. Ik heb toevallig wel de muziekmobiel van tiny love into the forrest heet het geloof ik, en daar is mijn baby ook helemaal fan van. Dus ik kan me wel inbeelden dat een babygym ook een succes kan zijn!