11 Reacties

2 jaar geleden

Geen concrete tips maar ik vindt het heerlijk om uit te waaien langs de Nederlandse kust. Daar kom ik (komen we) echt tot rust 馃槉

2 jaar geleden

Wij gaan naar Antwerpen. Ik ben dan ook even lang zwanger in Augustus.

2 jaar geleden

Beterschap met je vriend! Ik heb er geen ervaring mee maar wij zitten er aan te denken om middels een arrangement een paar dagjes naar VDV Tilburg te gaan. Je hebt daar veel luxe en Breda is dichtbij. Ik volg ook even! Nog op zoek naar meer opties 馃槉

2 jaar geleden

Waddeneilanden erg leuk voor het echte vakantie gevoel. Daarnaast ligt het eraan wat voor soort vakantie je zoekt. Stedentrip zou je kunnen denken aan Maastricht, Groningen of Rotterdam. Of bijvoorbeeld richting Gent of Brugge. Als je rustig wilt, kan je het beste kijken voor leuke huisjes op Airbnb, staan vaak verrassende dingen op.

2 jaar geleden

Ik kan door bekkeninstabiliteit beperkt lopen maar ben afgelopen weekend toch naar Antwerpen geweest met de trein. We zaten in een hotel (B&B Antwerpen centrum) op 5 min van het station omringd door restaurantjes. Het hotel en vooral het bed waren echt heel goed en lekker鈽猴笍 we hebben echt een heerlijk ontspannen weekend daar gehad. Met 10- 15 min wandelen had je allerlei terrasjes dus ook dat was precies de goede afstand voor mij!

2 jaar geleden

Wij zijn nog niet zo lang geleden een aantal dagen naar Den Bosch geweest in hotel the Duke. Fijn hotel, centraal gelegen (veel leuke terrasjes eromheen) en natuurlijk lekker eten in Den Bosch! Ook hotel the Dutch in Maastricht vonden we erg fijn, dichter bij het station en veel leuke ontbijt/lunch tentjes en winkels, maar wel ietsje verder lopen als je het centrum in wilt.

2 jaar geleden

Deventer! De Brink is echt heel gezellig, winkels goed aan te lopen want is maar een kleine stad. Authentiek ook (o.a. de walstraat, de waag maar nog veel meer). Veel terras, en volgens mij ook wel wat aan de IJssel. Ik vond FINCH een leuk hotel in Deventer, maar je kunt ook voor een Tiny House bij Beekbergen gaan bijvoorbeeld. Auto mee en een dagje openluchtzwembad (Twello en Deventer hebben er eentje dacht ik), stukje Veluwe meepakken wat lukt qua mobiliteit of een dagje ontspannen bij Bussloo. (Kan bij de wellness, maar ook aan het meer daar is gewoon een strandje). Stoomtreinritje vanuit Apeldoorn. Eventueel een dagje Zutphen, dat ligt niet zo ver weg.

2 jaar geleden

Reactie op Appeltaartjes

Deventer! De Brink is echt heel gezellig, winkels goed aan te lopen want ...
Wij wonen in Apeldoorn dus Deventer is bekend terrein voor ons! Zeker leuk om heen te gaan!! Aanrader voor mensen niet uit deze omgeving!

2 jaar geleden

Den Bosch, Maastricht of als het ook Belgi毛 mag zijn, Brugge?

2 jaar geleden

Wij hebben een huisje gehuurd nabij Emmen. Heerlijk met airco en goede bedden haha! Wij nemen onze fietsen mee en ik hoop dat we dan de omgeving zo nog een beetje kunnen verkennen. Fietsen gaat voor mij makkelijker dan lopen.

2 jaar geleden

Beterschap met je vriend, Wij zijn afgelopen week naar terhills by centerparcs geweest net over de grens in Belgi毛. Ik vond het heel mooi, net alsof je in het buitenland zit en anders dan andere parken, veel rustiger fijne bedden en airco馃槉 we hebben fietsen gehuurd en zo de omgeving verkent.