11 Reacties

2 jaar geleden

Geen concrete tips maar ik vindt het heerlijk om uit te waaien langs de Nederlandse kust. Daar kom ik (komen we) echt tot rust 馃槉

2 jaar geleden

Wij gaan naar Antwerpen. Ik ben dan ook even lang zwanger in Augustus.

2 jaar geleden

Beterschap met je vriend! Ik heb er geen ervaring mee maar wij zitten er aan te denken om middels een arrangement een paar dagjes naar VDV Tilburg te gaan. Je hebt daar veel luxe en Breda is dichtbij. Ik volg ook even! Nog op zoek naar meer opties 馃槉

2 jaar geleden

Waddeneilanden erg leuk voor het echte vakantie gevoel. Daarnaast ligt het eraan wat voor soort vakantie je zoekt. Stedentrip zou je kunnen denken aan Maastricht, Groningen of Rotterdam. Of bijvoorbeeld richting Gent of Brugge. Als je rustig wilt, kan je het beste kijken voor leuke huisjes op Airbnb, staan vaak verrassende dingen op.

2 jaar geleden

Ik kan door bekkeninstabiliteit beperkt lopen maar ben afgelopen weekend toch naar Antwerpen geweest met de trein. We zaten in een hotel (B&B Antwerpen centrum) op 5 min van het station omringd door restaurantjes. Het hotel en vooral het bed waren echt heel goed en lekker鈽猴笍 we hebben echt een heerlijk ontspannen weekend daar gehad. Met 10- 15 min wandelen had je allerlei terrasjes dus ook dat was precies de goede afstand voor mij!

2 jaar geleden

Wij zijn nog niet zo lang geleden een aantal dagen naar Den Bosch geweest in hotel the Duke. Fijn hotel, centraal gelegen (veel leuke terrasjes eromheen) en natuurlijk lekker eten in Den Bosch! Ook hotel the Dutch in Maastricht vonden we erg fijn, dichter bij het station en veel leuke ontbijt/lunch tentjes en winkels, maar wel ietsje verder lopen als je het centrum in wilt.

2 jaar geleden