150 Reacties

6 maanden geleden

Onze baby zei een tijdje de hele dag ‘mama’, nu wat minder vaak. Soms zegt hij ook ‘nee’ of ‘papa’. Sinds kort zegt hij ook de naam van zijn zus — nog niet helemaal goed, maar het is zo schattig! 🥰

6 maanden geleden

Dada (papa) Wawa (mama) Ne (nee) Ia (ja) Heel soms komt er ook uwa of uda uit wij denken opa en oma 😅

6 maanden geleden

Heit, auto, bep

6 maanden geleden

Bij mijn dochter is alles BAH. Dit zegt ze al een paar maanden en heel de dag door. Ook als ze iets wilt hebben dan wijst ze en zegt ze bah bah.

6 maanden geleden

Dikkie dik (eerste bewuste woordje, je moet prioriteiten stellen he..) Hebbûh Papa Mama Beh (hoe doet een schaap?) Bah

6 maanden geleden

Et eh , hahah de hele dag, lijkt op eten. 😅🤣

6 maanden geleden

Mama Papa/dada Ja Nee Boe (dat is boek)

6 maanden geleden

Ik hoor hier alleen de hele dag mama mamama mama. Verder nog niets.

6 maanden geleden

Sinds 9 maanden zegt hij: Mama Dada (is daddy) Babana (is papa) Nu met 10 maanden ook Kaka Moe moe (what sounds does a cow make? Wij spreken thuis Engels en Nederlands)

6 maanden geleden

Ze zegt; Mama Aai Hoi Tok tok Oma

6 maanden geleden

Mijn kind kan hartverscheurend mama zeggen en ‘bababababa’ 😂

6 maanden geleden

Eerste woordje was hey😂 verder de hele dag dada en als hij huilde was het een soort mèmè. Gister voor het eerst nana. En hij zegt ja en nee.

6 maanden geleden

Hier zegt ze Eteh Mama Dit Aai

6 maanden geleden

Mama, nee, 'eteh' 😂

6 maanden geleden

Hier zegt ze vooral mama en die als ze iets aanwijst🤣

6 maanden geleden

Wa wa wa waffff 🐶 Nee nee nee nee 🙄

6 maanden geleden

We hebben hier de twee meest belangrijke (vanuit zijn perspectief) woorden: Baaaaaaah (voor alles wat ie niet mag) Mam mam (voor geef mij eten, "ham ham"... Het heeft helaas niets met mama te maken 😅)

6 maanden geleden

Mama Nee nee Na (Luna, haar grote zus)

6 maanden geleden

Oma is er van overtuigd dat hij ‘bal’ heeft gezegd, mijn vrouw dat hij ‘die’ en ‘ja’ zegt. Ik heb zo mijn twijfels 🤭

6 maanden geleden

Papapa en eetehh (eten) fes (fles)