10 Reacties
4 dagen geleden
Ik heb het met mijn dochter gedaan vanaf 12 weken tot aan der 4de jaar en toen ging ze voor a door. Nu ga ik het vanaf volgende week met mijn zoontje doen. 1 x in de week. Ik ben zelf zwemjuf dus vind t wel belangrijk en super leuk om met hem te doen. Mijn dochter heeft daardoor haar zwemdiploma's vrij snel en makelijk gehaald. Omdat ze al watervrij was.
4 dagen geleden
Reactie op gemma1989
Wel nog een tip.. zoek wel een zwembad waar het water goed verwarmd is.. hi ...
Ja ze hebben ook een apart bad wat wordt gebruikt voor baby/peuter zwemmen
3 dagen geleden
Wij hebben het geprobeerd 2 of 3 keer. Ik denk rond 12 weken maar dat weet ik niet meer zeker. Was bij ons geen succes 😅 ze raakte er totaal overprikkeld van en we vonden het zwembadwater toch wel koud.
Maanden later nog een geprobeerd en ze vond het vreselijk! Nu vindt ze het wel leuk om naar het zwembad te gaan, maar alleen vrij zwemmen 😂
3 dagen geleden
Hoi! Mijn twee oudere kinderen vonden het heerlijk. Ben nooit naar speciaal babyzwemmen gegaan, maar gewoon naar het zwembad. Ze waren rond de 3 maanden toen ik ging. Wil dit nu ook weer gaan doen 😊
3 dagen geleden
Met mijn dochter (dec 2021) gegaan vanaf ongeveer 4 maand. Toen wel alleen wannee het paste met haar slaapje. Dus nog niet structureel iedere week.
Vanaf 1 jaar wel structureel iedere week gegaan.
Nu helaas mee moeten stoppen vanwege de baby en er geen mogelijkheid meer is om met haar te gaan.
Ze vond het werkelijk fantastisch! Iedere vrijdagochtend stond ze al te stuiteren zodra ze wakker werd omdat ze wist dat we gingen zwemmen.
Ook is ze echt vrij in het water in de zin van - in het bad durven springen, water in het gezicht, onder water gaan. Maar het allermooiste vind ze dat ze echt al een beetje zelf kon ‘zwemmen’
3 dagen geleden
Mijn zoontje is van januari’22 en met hem doen we nog steeds babyzwemmen, hoewel het meer peuterzwemmen is geworden.
Ik ben met hem met 3 maanden om en nabij begonnen en nooit gestopt. Hij vind het geweldig! En voor ons is het leuk om af te wisselen.
Nu ons 2de zoontje is geboren en inmiddels bijna 8 weken is, gaat ook hij binnenkort babyzwemmen (met 3 maanden) en hopelijk vind hij het net zo leuk als zijn broer