9 Reacties

vorig jaar

Wij gebruikten een klein warmtekussen om haar bedje voor te verwarmen wat hier heel goed werkt! Het is maar even voor het begin als ze net haar bedje in gaat maar kijkt haar toch gerust te stellen 😊 Wij gebruiken deze van de Mediamarkt!

vorig jaar

Reactie op Lin214

Wij gebruikten een klein warmtekussen om haar bedje voor te verwarmen wat h ...
Ah super, zoiets dachten we inderdaad aan! Krijgt het her bedje net zo lekker warm als kruiken heb je het idee?

vorig jaar

Reactie op AFH7

Wij hebben deze elektrische kruik: https://www.deryan.com/products/copy-of- ...
Ziet er ook goed uit! Is het net zo groot als een gewone metalen kruik? Alsin dat het het hele gedeelte waar de baby ligt verwarmt wordt?

vorig jaar

Ik heb een verwarmer voor in een terrarium. Is heel dun en schuif ik er gewoon onder. 2 minuutjes aan voordat ik de kleine wegleg en bedje is heerlijk warm. Ik haal hem uit t stopcontact voordat ik de kleine erin leg. Dit is ook erg prettig na het douchen om even het verschoon kussen lekker warm te maken

vorig jaar

Reactie op Medo1994

Ah super, zoiets dachten we inderdaad aan! Krijgt het her bedje net zo lekk ...
Zeker!!! Echt, het koelt natuurlijk wel af als het er uit is, maar voor onze meid is het genoeg!

vorig jaar

Reactie op Medo1994

Ziet er ook goed uit! Is het net zo groot als een gewone metalen kruik? Als ...
Ja! En breder, dus groter oppervlak zelfs. En dacht ook voor mezelf fijn in de winter ;)

vorig jaar

Ik gebruik de kruiken nu niet meer, onze dochter is 3 weken nu. Maar als je de kruiken vult met kokend water blijft de kruik echt heel lang warm. Zodra ze uit haar bedje ging voor voeding/verschoning kon ik de kruiken er zo weer even inleggen. En als ze in de wieg ligt dan wikkel ik de kruik in een doek en blijft de kruik echt heel goed warm.

vorig jaar

Wij gebruiken een elektrisch warmtekussen op de laagste stand. Leggen we in het bedje, en halen we eruit als ze gaat slapen.