8 Reacties
13 uur geleden
Overdag probeer ik hetzelfde aan te houden als in de avond, maar merk dat hij overdag niet altijd gaat slapen hierna.
We beginnen met verschonen, slaapzak aan en dan flesje drinken en knuffelen met evt boertje. Hierna leg ik hem in bed met een muziekje aan. Soms valt hij direct in slaap, soms duurt het toch wel 15-30 minuten voordat hij indut.
12 uur geleden
Mijn kind is 10 weken vandaag. Helemaal geen touw aan vast te knopen en word er gek van. Ik weet dat hij er niets aan kan doen, maar wakker in bed liggen lukt niet. Sussen, huilt voor een lange periode alsnog zoals nu lig al de sussen sinds 20.30 3 x neergelegd, word uit het niets wakker, weer huilen optillen en so the songs begins again. Dus aan mij heb je niets maar wilde wel mijn verhaal delen & verder houd ik alsnog heel veel van hem💓😮💨.
12 uur geleden
Overdag hebben wij echt 0 ritme en ook geen rituelen. De ene keer valt hij in slaap na een fles, de andere keer niet. De ene keer doet hij een dutje van 2 uur, de andere keer max 45 minuten. De ene dag slaapt hij nauwelijks en de andere dag heel veel. Weet niet wat ik ermee aan moet 😵💫
Voor we de nacht ingaan doe ik het als volgt: verschonen - slaapzak aan - flesje geven - omhoog houden en wegleggen. En dat alles zonder te praten en in een donkere kamer met een subtiel nachtlampje.
12 uur geleden
Reactie op Clue_lessx
Overdag hebben wij echt 0 ritme en ook geen rituelen. De ene keer valt hij ...
En hij is 10 weken oud trouwens
11 uur geleden
Overdag slaapt die waar ik ben. Lekker naast me op de bank of onderweg in de wagen. Als ik denk dat die zijn slaap echt nodig heeft wikkel ik hem wat strakker in een deken (zo vertrokken) in de avond na zijn voeding van 19.00/20.00 lekker op de borst vaak tot zijn laatste voeding 23.00/00.00 wel gewoon beneden. Ik zorg dan dat alles gedimd is en zijn slaapzakken vast klaar ligt. Voor zijn laatste voeding heel stil verschonen en slaapzak aan, voeden en dan tot die slaapt op de borst. Dan naar boven waar er een muziekje opstaat en zijn rocker in de wieg aanstaat. Voor zover iets van een avond ritueel. 9 weken oud nu
4 uur geleden
Mijn zoontje nu 8 weken gaat tussen 18.00/19.00 naar bed. Ik maak hem vaak nog wakker rond 23.00 voor een voeding. Hierna slaapt hij weer verder tot 7/8.00. Tussen deze tijd wordt hij nog wakker voor 1/2 korte voedingsmomentjes. Sochtends doet hij rond 9.00 een dutje van ongeveer een uur. Tot zover heeft hij er een ‘ritme in zitten 😄