9 Reacties

4 uur geleden

Zoontje 9 weken krijgt zijn flesje om 23:00/ 23:30 150 cc en slaapt dan tot de ochtend 06:00 / 07:00 door

4 uur geleden

Wij hebben dit ook. Hij slaapt pas tegen 22:00/22:30 uur en komt dan om 2/3 uur en dan weer rond 6 uur

4 uur geleden

Wij hebben dit ook. Ze blijft bij ons dan ook beneden tot we haar de laatste fles geven (rond 22/23u), en dan gaat ze pas slapen. Hebben ook al vanalles geprobeerd

4 uur geleden

Hier ook! Het komt vanzelf maar bij ons nog niet zo vroeg. Met mijn zoontje ook pas later. De avonden zijn hier nog erg onrustig en dan heeft ze onze nabijheid nodig. Als ik ga slapen, neem ik haar mee naar haar cosleeper en gaat het goed

3 uur geleden

Is het erg dat hij om 22:00 wil slapen dan? Nu heb je juist een langere nachtrust en een ritme hoeft er helemaal nog niet te zijn. Die maakt je kindje zelf.

3 uur geleden

Onze zoon gaat elke dag in bad. Na bad krijgt hij laatste fles. En gaat rond 21 uur in bed. En gelukkig slaapt hij door tot 7 uur a half 8.

2 uur geleden

Reactie op Kimmamatobe

Wij hebben dit ook. Ze blijft bij ons dan ook beneden tot we haar de laatst ...
Dit werkt hier ook het best, als ik toch probeer hem in bed te leggen duurt het 3 uur voor hij slaapt dus heeft alsnog niemand er iets aan 😅. Fijn te lezen dat dit dus niet ‘raar’ is. En dat het vanzelf wel komt 😊. Dank voor jullie reacties!

2 uur geleden

Die van ons gaat rond 21 uur meestal slapen. De oudste sliep in die periode ook niet eerder dan ergens tussen 22 en 23 uur(en sliep bovendien nooit goed en zeker niet in haar eigen bed). Ik vind voor zulke jonge baby's die bedtijden die genoemd worden echt dikke onzin, maar dat ik mijn ervaring en mening 😅

2 uur geleden

Onze gaat ook pas na ze laatste avond flesje na boven en na bed.. laatste fles is tussen 21.00/22.00 ligt beetje aan ... Uiteindelijk komen ze vanzelf op punt dat ze eerder gaan slapen .. ik volg gewoon onze kleine man hij is pas morgen 11 weken ☺️