17 Reacties
Nieuwste boven Beetje babyolie er op doen, dan kun je het zo met een kammetje er uit kammen!
Bij m’n dochter zalf van dr. Leenarts gebruikt voor berg en na 1x was het weg. Nooit meer teruggekomen
Bij dr. Leenarts staat vanaf 6 maanden
Ik doe er vaseline op en dan na een paar uurtjes kan je het zo uitkammen!
Babyolie.. gebruik ik soms nog bij mijn oudste die heeft er af en toe nog last van... Babyolie ff intrekken en zachtjes eruit kammen
Gisteren kokosolie opgedaan, vandaag sheabutter, en het lijkt al minder te worden, ook minder rood 😊
Wat voor kammetje gebruiken jullie hiervoor? ☺️
Doen jullie ook babyolie op de berg die bij de ogen/wenkbrauwen zit? Daar heeft mijn dochter het nu.
Bij onze eerste super ervaring met dr Leenarts. 1x gebruikt en nooit meer teruggekomen. Bij dit product zat het kammetje erbij
Reactie op
lientje1991
Doen jullie ook babyolie op de berg die bij de ogen/wenkbrauwen zit? Daar h ...
Ik smeer Dr leenarts droge huidzalf, was het na 1x weg en dan een kammetje erdoorheen halen!
Bio kokosolie! Geen chemische troep en werkt als een trein:)
Reactie op
nacb23
Bio kokosolie! Geen chemische troep en werkt als een trein:)
Welke gebruik je? Heb je misschien een foto of linkje?☺️🙏
De leenarts bergzalf werkt goed 😄
Reactie op
AnoniemKinderwens
Welke gebruik je? Heb je misschien een foto of linkje?☺️🙏
Alstu☺️
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/holland-barrett-kokosolie-bio-60022864?utm_campaign=organic_shopping&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_term=&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=17532809187&gad_source=1&gbraid=0AAAAADt3xqCxOHfa_313QpTCum-JBkJVn&gclid=CjwKCAjwyfe4BhAWEiwAkIL8sALPWik2pbq6ZKod-1uAlc66BZ_dIFruFgfYgN_WmUqUSD82u1EMmxoCs88QAvD_BwE
Reactie op
Lauravdb84
Bij dr. Leenarts staat vanaf 6 maanden
Oja dat is waar ook. Wij hebben er toen pas wat aan gedaan bedenk ik me.
Mijn meisje had het ook in het gezicht, vandaar dat ik op zoek ging naar een iets anders dan babyolie. Deze crème werkt echt heel goed. Na drie keer smeren is het weg bij ogen en wenkbrauwen. 👍🙏😍