26 Reacties

vorig jaar

En zodat je buik ook nog is mooi uit komt😊

vorig jaar

Ik ben heel erg blij met het biker broekje van noppies.

vorig jaar

Reactie op Melaniem93

Ik ben heel erg blij met het biker broekje van noppies.
Deze gebruik ik ook graag ja.

vorig jaar

SHEIN van die korte strakke sportbroekjes! Met een zakje aan de zijkant voor je telefoon 😁 strak ivm stevigheid. Zal even kijken of ik een foto kan sturen!

vorig jaar

Reactie op FamilieHofman

SHEIN van die korte strakke sportbroekjes! Met een zakje aan de zijkant voo ...
Deze!

vorig jaar

Mama fietsshort van de H&M!

vorig jaar

Ik heb die van de hema gekocht alleen dan 3 maten groter dan wat ik normaal heb. Bevalt tot nu toe erg goed!

vorig jaar

Ik heb biker shorts van bonprix. Gewoon m’n eigen maat en een paar een maat groter. Heb er zo veel ik gebruik ze ook als pyjama broek. Tegen het einde van de zwangerschap dan draag ik hem achterstevoren. Dan blijft hij over mn buik zitten omdat de achterkant wat hoger is.

vorig jaar

Ik heb chub rubs van Snag Tights

vorig jaar

https://www.msmode.nl/collectie/accessoires/kanten-bovenbeen-banden-R45011012.html Ik gebruik nu deze omdat sommige broekjes soms zo strak zitten of warm zijn. Deze banden vind ik heel fijn!

vorig jaar

SHEIN Casual Vlak Zwangerschapslegging Geplisseerde Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken! http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=VGVqN3Rh1m1&localcountry=NL&url_from=GM7513434108071600128 ik heb deze net binnen gekregen van Shein. Koste me 4 euro 😂

vorig jaar

Ik ook! Dragen fijn

vorig jaar

Ik heb deze altijd en nu 1 of 2 maten groter.

vorig jaar

Ik heb zwarte bamboe broekjes van de action. (Niet de lycra!). Kosten bijna niets, rekken lekker mee en wat ruwere stof, maar juist dat het lekker zit en ‘ademt’ ofzo.

vorig jaar

ik heb er een aantal van de prenatal erg blij mee

vorig jaar

Ik heb die van H&M Mama 2pack. Zitten heerlijk licht, heel fijn met warme weer

vorig jaar

Noppies

vorig jaar

Ik zweer bij deze van de HEMA. Niet te heet, rolt niet op/kruipt niet op of af. Heb ze in alle kleuren. Draag deze nog door van voor de zwangerschap en rekt nog prima mee (22 weken).

vorig jaar

Ik heb deze ook! Heel fijn 😁