16 Reacties

één maand geleden

Hoi. Dit is de reden dat wij na een kleine week zijn over gegaan op de fles en fulltime kolven. Onze zoon duurde hem te lang en te veel moeite want wel hoog zuig behoefte. Hij viel ook snel in slaap door de moeite en snel overstuur.

één maand geleden

Ik kolf nu meer omdat mijn zoontje ontzettend last had van teruggeven. Nu met fles kan ik m iets "rechter" voeden. Dit zorgt dat hij veel meer voeding binnenhoudt en ook sneller oke is. Aan de borst had ik opgegeven moment het idee dat hij ene keer veel te veel kreeg en andere keer veel te weinig. Soms gaf hij heel veel terug en andere keren wilde hij elk halfuur drinken. Wat resulteerde in een huilerig oververmoeid mannetje

één maand geleden

Reactie op Jess1992

Ik kolf nu meer omdat mijn zoontje ontzettend last had van teruggeven. Nu m ...
Precies dit. Dank voor je reactie. Mij lukt het nog niet om alle voedingen te kolven, maar ik streef naar minstens de helft.

één maand geleden

Reactie op MamavanDuko(L)

Hoi. Dit is de reden dat wij na een kleine week zijn over gegaan op de fles ...
Mag ik vragen hoe dat eruit ziet? Kolf je dan op het moment dat hij moet drinken? Of net ervoor? Of heb je een voorraad? Ik wil namelijk ook tijdelijk overgaan op afgekolfde melk om deze reden. Ik hoop dat je reageert💓

één maand geleden

Reactie op blessing1

Mag ik vragen hoe dat eruit ziet? Kolf je dan op het moment dat hij moet dr ...
Je vraagt het niet aan mij maar ik doe het ook. Ik kolf ongeveer een kwartier voordat ik haar weer verwacht. :)

één maand geleden

Reactie op Rookie88

Je vraagt het niet aan mij maar ik doe het ook. Ik kolf ongeveer een kwarti ...
Dank jewel! Very much appreciated. Ik ga dat ook proberen. En merk je dan dat je dezelfde hoeveelheid kolft als “nodig is”? Bv. 120 ml. Ik probeerde het namelijk net en kolfde maar 80?

één maand geleden

Pff ik heb dit ook. Ik doe nu voeden aan de borst en aan de andere borst de haaka, dat wat ik heb gespaard geef ik nog erachteraan. Maar toch lijkt ze niet helemaal tevreden nog

één maand geleden

Reactie op Noorx

Pff ik heb dit ook. Ik doe nu voeden aan de borst en aan de andere borst de ...
Mijn moeder zegt de hele tijd dat ik kunstvoeding extra moet geven word er helemaal onzeker van

één maand geleden

Reactie op blessing1

Mijn moeder zegt de hele tijd dat ik kunstvoeding extra moet geven word er ...
Hai! Als je weer meer vertrouwen wilt winnen voor borstvoeding, kan ik je aanraden om even contact op te nemen met een lactatiekundige! Die kan met je meedenken en meekijken 🙏🏼 je doet het goed mama! Borstvoeding is echt hard werken, maar zo goed voor jou en je kindje 💕

één maand geleden

Reactie op Pocalana

Hai! Als je weer meer vertrouwen wilt winnen voor borstvoeding, kan ik je a ...
Super lief van je! Ik heb al een lactatiekundige ingezet en die zei dat alles goed ging maar sinds zijn sprong, regeldagen, darmkrampjes gaat het echt moeizaam. Maar super bedankt voor de tip en je bent ook een goed bezig powervrouw! 💓💓 sending love and patience

één maand geleden

Reactie op blessing1

Dank jewel! Very much appreciated. Ik ga dat ook proberen. En merk je dan d ...
Nee ik kolf ook altijd minder...

één maand geleden

Reactie op Rookie88

Je vraagt het niet aan mij maar ik doe het ook. Ik kolf ongeveer een kwarti ...
Bij mij zit er nog geen ritme. Soms komt ze na 3 uur soms na 1,5… dus ik ben vaak te laat met kolven

één maand geleden

Ik heb dit gevoel ook! Mijn kleine is 8 weken maar 3 weken te vroeg dus wat ontwikkeling betreft is hij 5 weken😂. Ik merk dat hij s’avonds onrustig is en niet genoeg binnenkrijgt aan de borst om goed en diep in slaap te vallen. Ik ga nu proberen de avonden gekolfde melk te geven in een flesje. Hoop dat hij meer verzadigd is en langer achter elkaar gaat slapen….

één maand geleden

Reactie op Noorx

Bij mij zit er nog geen ritme. Soms komt ze na 3 uur soms na 1,5… dus ik be ...
Ja hier ook hoor. Ik beschreef ook een heel idealistische situatie eigenlijk. 🤣

één maand geleden

Reactie op Rookie88

Ja hier ook hoor. Ik beschreef ook een heel idealistische situatie eigenlij ...
Hahahahaha heerlijk

één maand geleden

Een herkenbaar verhaal! Ook mij maakte dat in het begin wat onzeker. Produceer ik wel genoeg melk? Krijgen ze voldoende binnen? Ondertussen heb ik ervoor gekozen om mijn tweeling volledig te voeden met de fles met mijn gekolfde melk. Dan komen ze vervolgens pas na 3uur weer om voeding vragen. Dat geeft me uiteindelijk veel meer rust en regelmaat. Bovendien weet ik precies hoeveel ze drinken en dat geeft vertrouwen. Ondertussen geef ik ze wel af en toe de borst voor de gezelligheid, of om te troosten. Dit werkt goed voor de kleintjes en voor mij. Ik weet zeker dat ook jij een goede balans weet te vinden 😊