17 Reacties

3 weken geleden

6 dagen na de vaccinatie kreeg ze koorts, dat is nu al 7 dagen bezig helaas..

3 weken geleden

Dag 6 en 7 hangerig en huilerig, dag 8 en 9 lichte koorts, dag 10 ging het beter

3 weken geleden

Reactie op Amy318

6 dagen na de vaccinatie kreeg ze koorts, dat is nu al 7 dagen bezig helaas ...
Oh jeetje al 7 dagen lang koorts? 🤒 dat is wel heel sneu en lang. Lekker veel kroelen.. ben jij dan ook nu al een week thuis van werk omdat je kindje niet helemaal lekker is?

3 weken geleden

Hier na 8 dagen hangerig en huilerig en daarna koorts op dag 9, 10 en 11. Dag 12 weer helemaal opgeknapt en vrolijk

3 weken geleden

Reactie op VreedzameTijger911350

Oh jeetje al 7 dagen lang koorts? 🤒 dat is wel heel sneu en lang. Lekker v ...
Ja het is echt heel zielig..maar gelukkig speelt ze wel gewoon, alleen wat meer hangerig ook. Ik werk niet, maar al zou ik werken, had ze wel naar kdv kunnen gaan, aangezien ze gewoon actief was. Heeft jou kindje al de vaccinatie gehad ?

3 weken geleden

Reactie op Amy318

Ja het is echt heel zielig..maar gelukkig speelt ze wel gewoon, alleen wat ...
Oh gelukkig dat wel en niet de hele dag ziekig. Hier krijgt mijn zoontje ze 4 december. Heb ze moeten verzetten ivm vakantie. Was wel benieuwd naar ieders ervaring omdat je leest dat ze er best even last van kunnen hebben.

3 weken geleden

We zitten op dag 13 en eigenlijk heb ik niks gemerkt. Van de vorige vaccinaties wel echt last gehad maar hier nu niks :)

3 weken geleden

Ongeveer weekje na het vaccin had ze echt hoge koorts en beetje rode vlekjes op haar borst en buik. Was met 2 a 3 dagen over

3 weken geleden

De 4e gevaccineerd en tot nu toe nergens last van. Avond na de prik zere benen en huilen maar verder niet🤞

3 weken geleden

Reactie op Amy318

6 dagen na de vaccinatie kreeg ze koorts, dat is nu al 7 dagen bezig helaas ...
Heel veel beterschap! Bedoel je al 7 dagen achter elkaar koorts ??

3 weken geleden

Hier gelukkig deze keer nergens last van gehad, de vorige vaccinaties wel!

3 weken geleden

Reactie op Lynn96__

Heel veel beterschap! Bedoel je al 7 dagen achter elkaar koorts ??
Jaa ze had 7 dagen achter elkaar koorts.. ook een paar dagen met snotneus, dus wellicht een combinatie. Gelukkig is ze nu weer beter! 😇

3 weken geleden

Bij ons is vandaag de koorts begonnen na 8 dagen en rode vlekjes op haar buik! Gelukkig is ze heel vrolijk

vorige week

Hier is ons mannetje vorige week dinsdag gevaccineerd. Sinds gisteren een dikke en rode wang inclusief oortje.. en extreem veel dorst/ ruikt uit zijn mondje (keelpijn). Ik las dat hij vermoedelijk dus een lichte bof reactie heeft. Vandaag ook wat humeurig en afgelopen nacht een gebroken nacht. Hopelijk knapt hij snel weer op.

vorige week

Ja! Alle andere vaccinaties had hij toch wel wat last van (pijn op t geprikte plekje, wat koorts en huilerig). Nu had hij alleen wat last met de luier verschonen van t geprikte plekje. Verder niks!
Hier ook na een week klachten. Koorts, overgeven en natte poep. Ze is hangerig. Maar hier lijken er ook meerdere dingen tegelijk te gaan. Ze slaapt in de nacht al paar weken heel slecht en verlatingsangst lijkt rol te spelen.

vorige week

Mijn kleine heeft er niet op gereageerd! Ze heeft ze vorige week maandag gehad en sindsdien geen klachten, gelukkig. Ze heeft wel heel veel last gehad van de 12 maanden vaccinaties.