28 Reacties

20 dagen geleden

Onze zoon heeft een week geleden de eerste druppels gehad. Hij heeft diarree en spuugt veel meer. Zijn er meer die deze bijwerkingen hebben gehad en hoe lang duren deze?

20 dagen geleden

Mijn zoontje heeft hem gehad met 7 weken op een dinsdag. Woensdag avond was het krijsen, en dunne ontlasting. Het krijsen door krampjes ken ik amper van hem

19 dagen geleden

Reactie op Lauravdb84

Onze zoon heeft een week geleden de eerste druppels gehad. Hij heeft diarre ...
Wat sneu voor je zoontje. Deze bijwerkingen had mijn dochter niet. Even goed er op letten dat je zoontje niet uitdroogt en goed blijft drinken!!

19 dagen geleden

Reactie op Cosiness

Ook hier even een positieve ervaring: Hier heeft ze hem vrijdag gehad en t ...
Hoi hoi, Wij hebben vandaag de eerste dosis gehad ook met grote twijfels! Nu lees ik de bijwerkingen en ben mij zelf helemaal gek aan het maken. De kleine voelt wat warm en ze heeft een flinke spuitluier gehad. Ze is een beetje slaperig. Kan iemand mij gerust stellen😅 ik lees ook iets over een darmverzakking etc

19 dagen geleden

Reactie op Sunshine1212

Hoi hoi, Wij hebben vandaag de eerste dosis gehad ook met grote twijfels! ...
Ik ben geen expert natuurlijk, maar bij het CB gaven ze aan dat eventuele bijwerkingen pas na een paar dagen optreden. Bij jullie lijkt het dan wel heel snel te zijn. Wie weet toch toeval? En natuurlijk even temperaturen als je twijfelt of de kleine koorts heeft.

19 dagen geleden

Mijn dochter heeft gister de vaccinatie gehad. Vandaag huilerig, niet willen slapen, weinig drinken en 3 poepluiers.. normaal poept ze om de dag. Hopelijk gaat dit snel over..

19 dagen geleden

Reactie op DaisyL88

Ik ben geen expert natuurlijk, maar bij het CB gaven ze aan dat eventuele b ...
We waren net aan het opknappen van een of ander virus, dus ik denk omdat onze weerstand wat laag is dat ze er sneller op reageert.. nu tweede spuitluier, ze blijft wat verhoging/koorts houden en is wat onrustig

18 dagen geleden

Reactie op DaisyL88

Ik ben geen expert natuurlijk, maar bij het CB gaven ze aan dat eventuele b ...
Oh wat apart. Bij mij zeiden ze juist weer binnen 48u. Die zeggen blijkbaar ook allemaal maar wat. Hier wel dezelfde dag nog 3x een dunne luier tot halfverwege de rug. Terwijl normaal 1x in de 2 a 3 dagen