27 Reacties
11 maanden geleden
Reactie op Krsj1994x
Onee sorry nu staat er uitverkocht
Ja, helaas online ook niet inderdaad. Toch bedankt!
11 maanden geleden
Volgens de keuringsdienst van waren zijn alle zuigelingen melk nummer 1 precies hetzelfde omdat dit volgends de wet geregeld is. Het zou dus niet uit moeten maken welke je koopt en je betaalt in principe alleen voor marketing. Sowieso is de aflevering een aanrader!( En bij de opvolgmelk nummer 2 verschilt alleen het schepje en is een een minuscuul beetje extra ijzer toegevoegd als ik me het goed herinner)
11 maanden geleden
Reactie op SaschaTran
Volgens de keuringsdienst van waren zijn alle zuigelingen melk nummer 1 pre ...
Toch klopt dit van geen kant. Ken helaas veel baby’s die slecht groeien of spugen van de kruitvat en niet van een ander merk. Mijn baby kreeg ontzettend veel kramp bij het overstappen op een ander merk. Er zit toch wel degelijk verschil in, zie je ook terug op de ingrediënten lijst. De ene heeft ook veel meer toegevoegde suikers dan een ander, net als de één biologisch is en de ander niet.
11 maanden geleden
Wij hebben hier al een maand last van. We zijn overgestapt naar de gewone van de AH. Ging prima!
11 maanden geleden
Reactie op zara6
Toch klopt dit van geen kant. Ken helaas veel baby’s die slecht groeien of ...
O dat is goed om te weten! Dan klopt die aflevering dus niet .
11 maanden geleden
Reactie op SaschaTran
O dat is goed om te weten! Dan klopt die aflevering dus niet .
De basis is hetzelfde maar elk merk heeft kleine verschillen waardoor baby’s er dus toch anders op reageren. Dat werd ook uitgelegd in de aflevering, bij de 1 is bv maltodextrine aan toegevoegd en bij de ander pro biotica bv
11 maanden geleden
Hopelijk snel weer in de winkel! Ik gebruik nu nutrilon bio als vervanging!
Ook hipp bio combitik geprobeerd, maar die vond ik niet fijn, omdat wij de flessen verdikken. Die blijft klonteren en lost minder goed op.
11 maanden geleden
Wij hebben holle biodynamische melk. Helaas wel 2x zo duur.. 🫰🏼 voor bijvoeding is dat prima.
11 maanden geleden
Reactie op Boysmom__
Mag je niet toevallig al bijna op 2 overgaan? Of is die ook uitverkocht? � ...
Met 41+2 geboren en nu 5m en 1,5w oud.. durf niet te zeggen of dat dat goed is?
11 maanden geleden
Reactie op Lies013
Hier raakt ook de voorraad op. Alles is schijnbaar teruggeroepen omdat er ...
Als dat het is is het inderdaad nog irritanter. Sommige baby’s moeten dus pijn gaan lijden door een typfout. En hun gewone zuigelingenmelk is ook online uitverkocht
11 maanden geleden
Reactie op Lies013
Hier raakt ook de voorraad op. Alles is schijnbaar teruggeroepen omdat er ...
Dit maakt het extra belachelijk…
11 maanden geleden
Hier zijn we ook overgestapt op de voeding van het Kruidvat (gelukkig gaat dit goed). Ik vind het echter heel erg dat de Albert Heijn niets op hun site zet over de zuigelingenvoeding en dat deze momenteel niet meer verkrijgbaar is. (Volgens een medewerker weten ze ook nog steeds niet wanneer ze weer in de schappen liggen.)