9 Reacties

22 dagen geleden

Hierbij een voorbeeld van de luiers die we geregeld zien

22 dagen geleden

Ik zal toch even naar de huisarts gaan, bij mij als volwassenen met crohn moet ik aan de bel trekken als ik bloed bij ontlasting heb dus bij een baby neem ik aan al helemaal

22 dagen geleden

Reactie op LienSV

Ik zal toch even naar de huisarts gaan, bij mij als volwassenen met crohn m ...
Sorry ik ben vergeten toe te voegen dat we bij de kinderarts al lopen. Maar de kinderarts wil dat ik eerst dit dieet volg om het uit te sluiten. Daarom vraag ik me af hoelang het moet duren voordat het minder zou moeten worden en of het überhaupt in verband kan kan worden gebracht met elkaar

22 dagen geleden

Ik zou denk ik ook even contact opnemen met de huisarts. Hier ook een dochter die de eerste drie dagen van haar leven wat bloed had, maar dat was pseudo-menstruatie en dat heeft een baby volgens mij alleen vlak na de geboorte. Volgens mij zou koemelk, wanneer je inderdaad volledig koemelkvrij eet, binnen 2 weken niet meer in je lijf en dus borstvoeding moeten zitten. De groene ontlasting wijst waarschijnlijk op de voormelk die je baby drinkt. Wanneer ook de vette (achter)melk wordt gedronken, is het vaak gelig van kleur. Succes!

22 dagen geleden

Hou je ook rekening met andere dierlijke melk en eventueel soja en ei? Je kunt je vraag ook stellen in de facebookgroep Borstvoeding aan een baby met voedselintoleranties, daar zitten meer ervaringsdeskundigen :)

22 dagen geleden

Ik vind dit wel veel bloed. Bij ons ook koemelkallergie vastgesteld en dochter heeft sliertjes bloed in de pamper, na een week koemelkvrij dieet was het bloed weg.. wel nog krampjes en veel huilen maar komt ook door de reflux.. veel succes alvast!

21 dagen geleden

Mijn eerste zoontje had dit ook. Toen ook begonnen met een melkvrij dieet maar het bloed bleef(wel minder). Uiteindelijk ook gestopt met soja en toen had hij geen bloed meer. Na 3 maanden weer soja geprobeerd en direct weer bloed. Je ziet vaak dat een melkallergie samen gaat met soja en/of ei

21 dagen geleden

Reactie op Krsj1994x

Mijn eerste zoontje had dit ook. Toen ook begonnen met een melkvrij dieet m ...
Dit berichtje doet me er aan denken, ik ben inderdaad ook onmiddellijk gestopt met soja en ei eten..

21 dagen geleden

Dankjewel voor jullie reacties 😃