9 Reacties
22 dagen geleden
Reactie op LienSV
Ik zal toch even naar de huisarts gaan, bij mij als volwassenen met crohn m ...
Sorry ik ben vergeten toe te voegen dat we bij de kinderarts al lopen. Maar de kinderarts wil dat ik eerst dit dieet volg om het uit te sluiten.
Daarom vraag ik me af hoelang het moet duren voordat het minder zou moeten worden en of het überhaupt in verband kan kan worden gebracht met elkaar
22 dagen geleden
Ik zou denk ik ook even contact opnemen met de huisarts. Hier ook een dochter die de eerste drie dagen van haar leven wat bloed had, maar dat was pseudo-menstruatie en dat heeft een baby volgens mij alleen vlak na de geboorte.
Volgens mij zou koemelk, wanneer je inderdaad volledig koemelkvrij eet, binnen 2 weken niet meer in je lijf en dus borstvoeding moeten zitten.
De groene ontlasting wijst waarschijnlijk op de voormelk die je baby drinkt. Wanneer ook de vette (achter)melk wordt gedronken, is het vaak gelig van kleur.
Succes!
21 dagen geleden
Mijn eerste zoontje had dit ook. Toen ook begonnen met een melkvrij dieet maar het bloed bleef(wel minder). Uiteindelijk ook gestopt met soja en toen had hij geen bloed meer. Na 3 maanden weer soja geprobeerd en direct weer bloed. Je ziet vaak dat een melkallergie samen gaat met soja en/of ei