7 Reacties

vorig jaar

Lijkt me dat je dan toch even naar de huisarts gaat als je je zorgen maakt

vorig jaar

Check het bij je huisarts. Zou morgen meteen even bellen om er naar te laten kijken. In die laatste weken heb je ongetwijfeld geen zin om het maar aan te kijken

vorig jaar

Als je je zorgen maakt zou ik gewoon sowieso even naar de huisarts gaan, maar het kan bijvoorbeeld een lipoom zijn (vetbultje). Kan heel goed iets totaal onschuldigs zijn.

vorig jaar

Kan idd een vetbult zijn. Kan ook wat littekenweefsel zijn als je bijv een keer flinke kramp in je spier hebt gehad. Meestal is een bobbeltje wat je kan bewegen gewoon ‘goed’ Als je je druk maakt dan gewoon even naar de huisarts gaan. 🙂

vorig jaar

Het zou ook een lymfeknoop kunnen zijn. Ben je onlangs een beetje griepiger geweest? Dan kan je dit krijgen, in je nek, hals en bv ook achter je oor. Wel belangrijk en goed om te laten checken bij de huisarts. Zelf heb ik "over actieve" lymfe dus regelmatig een buld zonder dat ik ziek ben. Maar tis wel goed gecheckt of het onschuldig was.

vorig jaar

Heb echo op mijn werk laten maken en het is indd een lipoom. Meerdere hier last van gehad en is het bij jou weg? Of blijvend zoals ze zeggen..

vorig jaar

Reactie op KERS86

Heb echo op mijn werk laten maken en het is indd een lipoom. Meerdere hi ...
Gaan meestal niet vanzelf weg maar kunnen ook geen kwaad. Mensen die lipomen hebben hebben ook soms meerdere ongemerkt. Je kan het laten weghalen door de chirurg als je er last van hebt, als het niet heel groot is en oppervlakkig zit is dat een hele kleine ingreep (zou ik alsnog wel mee wachten tot na je bevalling)