8 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb dit ook al weken. Bij mij helpt Rennie Deflatine redelijk goed, maar helemaal overgaan doet het niet bij mij helaas! Je kunt verder alleen maar letten op wat je eet volgens mij, dus weinig koolzuur, vet, pittig eten, dingen waar je lucht van in je maag krijgt 😕

2 jaar geleden

Ohh dit is zo herkenbaar 😖 heel vervelend en pijnlijk inderdaad. Ik mocht omeprazol slikken en dat helpt bij mij wel. Misschien even navraag doen of het voor jou ook mogelijk is?❤️

2 jaar geleden

Ik heb de tip gekregen voor Antagel, verkrijgbaar bij de apotheek. Ik heb het gisteren opgehaald bij de apotheek en werkt voor nu wonderen. Ze zeiden ook dat Antagel eigenlijk de eerste stap is voor je over gaat naar iets zoals Rennie en Gaviscon. Ik heb al weken last van brandend maagzuur waardoor ik constant moet overgeven. Het geeft mij in ieder geval verlichting.

2 jaar geleden

Ik ben ook continu misselijk, ook door maagzuur. Als ik iets met een beetje prik drink of caffeine, of gewoon iets wat mijn maag niet ligt krijg ik eerst maaagzuur en daarna komt het eruit. Omeprazol helpt wel wat, maar het is niet weg. Continu ook een ‘vol’ gevoel in mn maag.

2 jaar geleden

Is het inmiddels bij jullie al minder? Ik ben nu 15 weken en sinds een paar dagen elke avond aan t boeren. Heel irritant en m’n maag/middenrif gaat er zeer van doen en wordt toch weer misselijk. Geen maagzuur erbij. Iemand nog tips tegen t boeren?

2 jaar geleden

Kamillethee!

2 jaar geleden

Ik had hetzelfde, Reny helpt niks. Had steeds het zuur in de mond staan en hoesten het zuur steeds op. Slapen ging alleen rechtop of op de linkerzij. Advies verloskundige was overleggen met de huisarts, heb nu maagbeschermers gekregen en het gaat eindelijk beter. Deze mag je gewoon gebruiken in de zwangerschap gelukkig (omeprazol)

2 jaar geleden

Omeprazol via de huisarts