6 Reacties

vorig jaar

Ik had voor mijn bruiloft een plakbh van hunkemoller. Die heb ik laatst nog gebruikt op vakantie en is veel fijner dan boobtape. De plakBh werkt ook goed met grotere borsten (heb zelf D/E) Boobtape vind ik echt verschrikkelijk om eraf te krijgen en met gevoelige borsten is het helemaal erg! Ongevraagde tip: mocht je boobtape gebruiken dan je tepels bedekken met een groot watje of tepelplakkers en de tape insmeren met olie en onder de douche de tape voorzichtig verwijderen. Veel succes en plezier bij je shoot!

Reactie op g_p2023

Ik had voor mijn bruiloft een plakbh van hunkemoller. Die heb ik laatst nog ...
Oh daar had ik nog niet aan gedacht (zowel de plakbh als de tips).. Dankje!☺️

vorig jaar

Ik had laatst een pakje boobtape in mijn handen, volgens mij bij Action, en daar stond op niet geschikt voor tijdens de zwangerschap! Dus misschien iets om rekening mee te houden. Bij die van de Kruidvat staat op de site dat het wel kan tijdens de zwangerschap.

vorig jaar

Je hebt ook van die tepel covers dat kan eventueel nog een optie zijn? Ik heb 2 weken geleden een zwangerschaps shoot gedaan en moet zeggen dat ik bij het grootste gedeelte van de outfits überhaupt geen bh aan had, zo zag je ook geen lijnen of wat dan ook wat achteraf weggewerkt moet worden! Ik vond dat zelf geen probleem. Zou er zeker geen bh voor kopen waar van je weet dat je hem niet meer draagt, super zonde!

vorig jaar

Boobtape van de Kruidvat vond ik altijd ideaal!