12 Reacties

茅茅n maand geleden

hier ook alleen maar bij de lidl馃槉

茅茅n maand geleden

Bij onze AH toevallig wel. Maar je kunt de maxicosi ook gewoon in de kar zetten. Hebben we vandaag gedaan. Maar is met veel boodschappen niet zo praktisch want die passen dan niet allemaal in de kar. Je kunt evt wel een mandje meenemen. Of een extra kar als je samen bent

茅茅n maand geleden

Bij onze jumbo hebben ze er maar eentje.. Ik neem nu het onderstel van de kinderwagen waar de maxi cosi ook op past mee en doe de boodschappen daarin

茅茅n maand geleden

Nou, de Boni hier heeft er 1, maar ik vind ze maar eng hoog en snap niet hoe ze daar 眉berhaupt veilig kan staan 馃檲

茅茅n maand geleden

Bij ons kan je bij de counter een speciale stang halen waar je je maxi cosi op vast kan zetten. Misschien hebben ze dat bij jou AH ook?

茅茅n maand geleden

Bij onze jumbo hebben ze sinds een paar maanden 2 speciale maxi cosi karretjes. Bij de AH heb ik die ook nog niet zien staan. Het is ons sinds de geboorte vannonze oudste opgevallen dat ze in Duitsland heel normaal zijn,daar zien we ze bij veel (grote)supermarkten. In NL had ik het nog nooit eerder gezien.

茅茅n maand geleden

Ik heb nog nooit zo'n karretje gezien zelfs. 馃槄

茅茅n maand geleden

Je kan ze op een gewoon karretje zetten. Zie https://www.tiktok.com/@elne1608/video/7199632005439573253

茅茅n maand geleden

Mocht je het filmpje niet kunnen openen...

茅茅n maand geleden

je kan de maxicosi overdwars op t katertje zetten, maar ook op de plek van de kratten onderin

茅茅n maand geleden

Bij de Albert heijn waar wij heen gaan hebben ze karren waar een baby stoel op zit, deze lijkt ook op een maxi cosi. Deze staat in de winkel naast de andere winkelwagens