7 Reacties
vorige week
Herkenbaar! Vooral het in slaap vallen aan de borst, soms heel frustrerend. Uit boosheid eraf wippen, huilen, aanhappen pff… terwijl ik denk waarom? Ik moet hier juist van genieten, hij kan er niks aandoen… ooit ga ik dit zo missen! Maar toch kon ik dat niet altijd uitschakelen. Nu is hij vorige week ziek geweest dus kon hij moeilijk drinken (verstopte neus, vermoeidheid dus liet hij steeds los). Nu doorgepakt. Samen naar bed, ff lekker aan de borst drinken en dan op mijn borst (dus zelfstandig, zonder tepel in slaap vallen). 15min en hij slaapt. Zo heerlijk, echt een verademing. Ik kan nu weer genieten van onze borstvoeding en knuffelmomentjes samen! Dus… er komt een moment dat de ‘obsessie’ minder wordt, moeder natuur regelt het 😉 maar ik ken je gevoel!! Hou vol! Het is ook zo mooi❤️
vorige week
Herkenbaar hoor! Een soort irritatie-woede. Had het ook als hij heel lang dronk, voelde me dan een beetje gevangen ofzo. Ik ben net gestopt met bv. Het is daardoor wel iets minder geworden, dus heeft wel wat met hormonen te maken denk ik
6 dagen geleden
Ik was altijd wel prikkelbaar tijdens borstvoeding. Dit wist ik gewoon van mezelf, terwijl ik normaal altijd heeel vrolijk was. Ik zei altijd tegen mijn vriend ‘ik ben letterlijk leeggezogen’ 😂. Maar wat bij mij hielp is soms even een zoet snoepje, weet niet of het tussen de oren zat. Maar het hielp 🤩
3 dagen geleden
Reactie op Knutje17
Hoe is het stoppen gegaan? Veel strijd gehad ?
Haha nee, ik kreeg buikgriep en toen stopte de melk gewoon. Heb het nog 3 dagen geprobeerd maar er kwam vrijwel niks meer uit. Ben toen gestopt, ook nooit stuwing gehad (ik gaf nog 2-3x per 24 uur daarvoor). Zoontje is wel paar keer boos geworden als hij de borst niet kreeg. Heb hem steeds afgeleid en mijn man heeft een paar weken flesje gegeven zodat hij de borst een beetje kon 'vergeten'
3 dagen geleden
Ik ben ook wel regelmatig boos.. maar ben een onbewust alleenstaande moeder.. ben dan vaak boos op mn ex dat ik er gwn in alles alleen voor sta. En weinig hulp krijg van andere. Boos na weer een slechte nacht dat hij bijv wel gwn alles nog kan enz. Hormonen?!?