11 Reacties
23 dagen geleden
Reactie op ry2024
Behandel je jezelf ook voor spruw? Kan een reden zijn van je borstontsteki ...
Ja dat zei de huisarts vanmiddag ook. Heb wel een uitgesteld recept voor antibiotica meegekregen mocht ik het weekend zieker worden. Behandel mezelf en zoontje nu tegen spruw. Waarschijnlijk had hij al spruw tijdens mijn vorige antibioticakuur en heeft die niet goed genoeg gewerkt.
23 dagen geleden
Herkenbaar allemaal. Zoals iemand al eerder schreef, ook in ben toen begonnen met (fulltime) kolven. Om de spruw ook beter te kunnen behandelen (werd er gek van dat ik niet wist wie wie nou besmette) en mezelf wat rust te geven. Nu weet ik niet hoe erg je ontsteking is en of het handiger is om je kindje zelf te laten drinken? Maar als hij nog niet zo goed aanhappen (mijn kindje is in de 1e week behandeld en aanhappen gaat nu echt beter, week 6) is kolven op een hardere stand misschien ook een optie?
23 dagen geleden
Reactie op T89
Ja dat zei de huisarts vanmiddag ook. Heb wel een uitgesteld recept voor an ...
Ah herkenbaar, hier lagen de billen open. Het duurde hier sws een week voor we verbetering zagen en nog bijna een week voor het weg was😅 heel hardnekkig.
Kokosolie smeer ik mezelf nu steeds mee in .
Van antibiotica krijg je vaak weer schimmels😓 hopelijk ben je er snel vanaf!
23 dagen geleden
Reactie op L2992
Herkenbaar allemaal. Zoals iemand al eerder schreef, ook in ben toen begonn ...
Ik heb de eerste maand fulltime moeten kolven omdat hij in het ziekenhuis lag. Ik ga fulltime kolven niet nog een keer volhouden en ben blij dat m’n overproductie eindelijk weg is en ben bang door fulltime kolven dat het weer komt.
Ik merk nu dat het hem vooral ‘s nachts moeite kost m’n borst leeg te drinken. Dus dan kolf ik de borst even na en komt er soms nog 30/40 ml uit