10 Reacties
één maand geleden
Ik heb dit 10 jaar geleden gehad. Toen gaf ik alleen geen borstvoeding. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je met die wond ook nog borstvoeding geeft maar wellicht dat het lukt. Het was bij mij namelijk wel gevoelig.
Bij mij duurde het herstel van de wond wel een flink aantal weken, het is daarna goed genezen en 10 jaar later is het litteken bijna niet meer zichtbaar. Operatie zelf en herstel daarna was trouwens goed te doen, dus geen zorgen!
Ik kon toen niet zo goed zelf die open wond bekijken omdat ik dat er erg heftig uit vond zien, uitspoelen deed ik dus niet zelf dat was in het begin wel gevoelig maar later in het herstel niet.
Ik wens je in ieder geval heel veel succes en sterkte. Komt vast helemaal goed 😘
één maand geleden
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, antibiotica/ leeg gezogen met spuit/ uiteindelijk vorige week vrijdag geopereerd. Had echt zo veel pijn, sinds de operatie echt veeeeel minder. Inmiddels is de ontsteking over. Ik vind het de wond wel echt heel heftig. Is wel een cirkel van 4 cm doorsnede. Hij was in de loop van de week ook alleen maar groter geworden. Daar schrok ik wel van maar op controle geweest en ze zeggen dat het er goed uitziet. Herstel gaat schijnbaar wel nog lang duren. Maar de pijn is goed te doen en borstvoeding gaat bij mij ook nog steeds alleen kolven niet.
Hoe voel jij je nu? En geef je ook nog borstvoeding?
één maand geleden
ja heftig he! bij mij zit het gelukkig aan de bovenkant dus ik kan wel borstvoeding geven. Alleen merk ik wel dat mijn productie wat minder is geworden. Heb jij dat ook? Bij mij komt de thuiszorg het 2x per dag uitspoelen en woensdag moet ik weer op controle. Het doet wel echt pijn de wond maar ik neem nu paracetamol en tis wel te doen zo. Hopelijk knap jij ook snel op!
één maand geleden
Ik sta er n beetje van te kijken dat je geen thuiszorg krijgt voor je wond? Ik heb in t verleden 2x n abces gehad. En aangezien die van binnenuit dicht moeten groeien (want anders komt ie geheid terug), moest bij mij elke dag de wond opgevuld worden met speciaal verbandmiddel.
Dit gebeurd momenteel ook met mn keizersnede wond. 7 weken geleden mn hechtingen gescheurd en die wond moet ook van binnenuit dichtgroeien dus hetzelfde riedeltje.
één maand geleden
Reactie op Thatredhead
Ik sta er n beetje van te kijken dat je geen thuiszorg krijgt voor je wond? ...
Grapje. Ik lees net dat je thuiszorg krijgt. My bad🥲