Hoi allemaal,
Ik ervaar het geven van borstvoeding als erg pittig. Mijn productie is wat minder geworden, waardoor met name de avondvoeding erg lang duurt (ik leg hem wel 6 keer aan), zelfs met een flesje afgekolfde melk. Ik kan hierdoor ook geen voorraad maken, aangezien alles wat ik extra kolf in de ochtend naar de voeding in de avond gaat. Dit betekent dat ik alle voedingen aanwezig moet zijn. Ik heb contact gehad met een lactatiekundige en ben bezig met powerkolven en supplementen. Daarnaast de onzekerheid over het niet weten of hij genoeg drinkt, of het voedzaam genoeg is en wanneer hij weer zal komen vind ik ook lastig. Ook heb ik het idee dat de borstvoeding mijn lijf uitput (ik heb bijna dagelijks momenten met verhoging).
Ik twijfel er dus over om borstvoeding te combineren met flesvoeding. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen! Welke voeding gebruiken jullie en welk voedingsmoment hebben jullie vervangen door flesvoeding? Mijn zoon heeft last van reflux, dus moet ik dan gelijk speciale voeding daarvoor kiezen? Loopt de productie niet nog verder achteruit? En komen er niet meer krampjes bij het combineren?