1002 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op planeta123
Hoi allemaal, ik zit op dag 6. Baby drinkt goed en is nauwelijks afgevallen ...
Gekneusde koolbladeren voor de stuwing en je kunt checken of je verzekering een lactatiekundige vergoed dan kun je wat uitproberen tijdens een kolf consult. De lactatiekundige raadde mij aan vanaf 6 weken het flesje en dus kolven te introduceren!
2 maanden geleden
Reactie op asil122
Gekneusde koolbladeren voor de stuwing en je kunt checken of je verzekering ...
Super, dankjewel!
2 maanden geleden
Hoi! Zijn er een aantal mama's die het leuk vinden om in een WhatsApp groepje te zitten, om ervaringen te wisselen over borstvoeding. Ik geef zelf nu 100% borstvoeding, erg prachtig maar ook lastig soms.
Laat maar weten via een priv茅 berichtje en dan maak ik een groep (als dat eigenlijk zo mag)
2 maanden geleden
Mijn dochtertje is nu 9 dagen oud. Ik voel nu steeds een prikkend en vol gevoel in mijn borsten ongeveer een uur voor het tijd is om haar te voeden. Is dit dan stuwing? Of gewoon teken dat het tijd voor voeden is?
2 maanden geleden
Reactie op Knutje17
Ik heb precies het tegenovergestelde (gelukkig haha). Ik leg m鈥檔 dochter da ...
Hier hetzelfde! Soms overdag zelfs om het uur voeden. Is het bij nog steeds zo veel overdag?
2 maanden geleden
Reactie op Medo1994
Ik zou het niet adviseren met een nog kleine baby. Om je productie op peil ...
Okey, ja daar zit een kern van waarheid in. Maar weet sowieso niet helemaal hoe kolven werkt. Ik dacht overdag afkolven na voeding bv, en dan kijken of dit voldoende kan zijn voor de nacht haha
2 maanden geleden
Reactie op planeta123
Hier hetzelfde! Soms overdag zelfs om het uur voeden. Is het bij nog steeds ...
Hi ik heb het idee dat ik met 2 weken een regeldag heb gehad. Sindsdien komt ze iets minder vaak overdag
Verder doe ik nu 2 borsten aanbieden ipv overdag (tenzij ze echt KO is na het drinken) en dan slaapt ze ook een stuk langer!
Kindje is nu 17 dagen 馃槉
2 maanden geleden
Reactie op Caat11
Wat vind je precies zwaar? En wat is de situatie? Misschien kan er ergens n ...
Nou, de nacht voeding. Ik ben bv vannacht van 23u tot 1 u bezig geweest (is wel nieuw, GEEN idee waarom die xo onrustig was..dat was die de hele middsg al overigens)
En nu om 3u wilt hij weer drinken. Dus afgelopen tijd wat normaal is is dat hij in de nacht om de twee uur komt. En dan met het hele ritueel : verschonen, voeden, boertje, even bij me liggen en dan in de wieg, ben je ook even bezig.
2 maanden geleden
Reactie op RenskeHL
Nou, de nacht voeding. Ik ben bv vannacht van 23u tot 1 u bezig geweest (is ...
Ik snap heel goed dat het pittig is, maar wil je wel echt waarschuwen dat als je wil proberen die voeding af te bouwen, je dit hoogstwaarschijnlijk gaat merken in afname in je productie. Heb je een partner? Zou je het dan bijvoorbeeld niet zo kunnen doen dat jij alleen de voeding doet, en je partner het verschonen, boertje, knuffelen en wegleggen? Dan kan jij evt liggend voeden en daarna meteen doorslapen.