17 Reacties

2 jaar geleden

Bij Seraphine (webshop) hebben ze hele mooie jurken!

2 jaar geleden

Bellyfashion in Zoetermeer

2 jaar geleden

Zo leuk! Ik ga 26 juni trouwen voor de wet, ook met familie en vrienden, en dan volgend jaar ergens in de jurk ed. Ik heb een Bodycon jurk bij Sezane gekocht. Wel 2 maten groter, zodat ik hem nog zou passen. Ik vond de echte zwangerschapsjurken voor een bruiloft tegen vallen..

2 jaar geleden

Reactie op Possie

En veel korting op dit moment!

2 jaar geleden

De mamalicious jurk is ook een prachtige jurk. Die zijn in meerdere kleuren te verkrijgen. Zit super lekker en goed rekbaar. Ik heb ze in meerdere kleuren. Ook nog te gebruiken tijdens de borstvoeding periode

2 jaar geleden

Reactie op Anne20241

Zo leuk! Ik ga 26 juni trouwen voor de wet, ook met familie en vrienden, en ...
Heb je misschien een linkje? Kan hem niet vinden..

2 jaar geleden

Reactie op CRB

Heb je misschien een linkje? Kan hem niet vinden..

2 jaar geleden

Reactie op Possie

Bedankt voor de tip! Heb gelijk een paar jurken besteld 馃檲

2 jaar geleden

Reactie op MVJ2024

Bedankt voor de tip! Heb gelijk een paar jurken besteld 馃檲
Haha graag gedaan! Heb er zelf ook al een paar jurken van in de kast hangen 馃檲

2 jaar geleden

Wij zijn vorige week getrouwd, ik was toen 25 weken zwanger. Www.bellyfashion.nl heeft positie bruidsjurken en mooie chique jurken. Alles kan op afspraak, mijn ervaring was super!

2 jaar geleden

Ik heb nog een jurk in de aanbieding maat 42. (Of is dit tegen de forum regels om te delen?) Er is ruimte voor een groeiende buik. Uiteindelijk niet gedragen voor de bruiloft want voelde me er ongemakkelijk in. Te bruidsjurk achtig. Ben voor een witte maxi rok (over de buik gedragen) met een crop top blouse gegaan. 鈽猴笍 Inspiratie opgedaan en rok gekocht bij Outrance Fashion.

2 jaar geleden

Seraphine heeft hele mooie chique jurken die je zwangere buik mooi laten uitkomen

2 jaar geleden

Tiffany rose heeft trouwjurken voor zwangere ik ben afgelopen vrijdag ook in een jurk van hun getrouwd. Prijzen zijn ook redelijk en soms zie je ze ook op vinted nog helemaal nieuwe met kaartje eraan..

vorig jaar

Vanochtend getrouwd. Simpel jurkje van de H&M. Rekt goed mee, zat heerlijk. Is een midi jurk, maar ben zelf maar 1m50 dus vandaar dat die bij mij tot aan de grond komt.

vorig jaar

Reactie op Louna12

Vanochtend getrouwd. Simpel jurkje van de H&M. Rekt goed mee, zat heerl ...
Gefeliciteerd! En wat een mooie jurk!馃槏

vorig jaar

Reactie op liene99

Gefeliciteerd! En wat een mooie jurk!馃槏
Dankjewel馃槉

vorig jaar

Love & Wander heeft een paar mooie witte jurken voor 50-70 euro! Hier ben ik 26 weken maar kan hem zeker later in de zwangerschap nog aan馃ぉ