35 Reacties

één maand geleden

Ik lees mee. Hier ook al 2 weken veel last van krampjes :(

één maand geleden

Mijn zoontje heeft er ook veel last van gehad. Hij is nu 5 weken oud. Wij hebben hem Infacol gegeven en de krampjes gingen weg. Nog een enkele keer wat last gehad.

één maand geleden

Ja dat heeft de mijne ook. Zo zielig is dat. Ze krijgt dan een heel rood hoofd en perst enorm. Het doet haar pijn, want ze moet heel hard huilen. Nu is het af en toe wel minder aan het worden. 2 bruikbare tips gekregen. - Infacol (en vind ze ook lekker) - 1 vijfde water erbij doen (flesvoeding). Die laatste tip pas sinds maandag avond gekregen dus dat doen we nog niet zo lang. Maar het lijkt al wat minder te zijn. Wel in combinatie met de eerste tip, want mijn man is de infacol vandaag 2x achter elkaar vergeten te geven en merkte dat ze weer meer ging huilen erbij. Ze moet nog wel persen en rood hoofd maar die 2 tips samen zorgen er wel voor dat ze minder moet huilen, dus ook minder pijn.

één maand geleden

Hier helpt sab simplex en ook de kipkep.

één maand geleden

Mijn kleine had ook krampjes. We hebben 1,5 week infacol gebruikt maar leek niet aan te slaan. Overstap gemaakt naar sabsimplex en dat heeft goed geholpen. Wil het binnekort gaan afbouwen ben benieuwd hoe het dan gaat met de krampjes.

één maand geleden

De dag na de osteopaat kan het ook spierpijn zijn he? Mijn kleine man had ook een minder goede dag de dag erna. Maar wat betreft de klachten was het wel al iets afgenomen.de osteopaat geeft aan gemiddeld een behandeling of 3 nodig te hebben

één maand geleden

Ik was absoluut geen fan van infacol geven, maar het is de lifesaver hier bij mijn 3 weken oude dochter!

één maand geleden

Ik weet niet of je bv geeft, maar hier heeft het erg geholpen mijn eetpatroon aan te passen.

één maand geleden

Hier ook naar de osteopaat geweest. Hier adviseerde ze probiotica te gaan gebruiken voor betere ontlasting (en dus minder buikpijn hopelijk) En vitamine D van Laveen. De vitamine D druppels van Kruidvat of Davitamon schijnen meer krampjes te veroorzaken. Kan nog niet vertellen of het werkt, want ik moet het vandaag halen ;)

één maand geleden

Reactie op rbh

Mijn kleine had ook krampjes. We hebben 1,5 week infacol gebruikt maar leek ...
Waar heb je de sab simplex gekocht?

één maand geleden

Reactie op Pientertje

Ik weet niet of je bv geeft, maar hier heeft het erg geholpen mijn eetpatro ...
Mag ik vragen hoe je je eetpatroon hebt aangepast? Welke dingen heb je weggelaten en/of toegevoegd?

één maand geleden

Wanneer gilt hij/zij? Kan misschien verborgen reflux zijn?

één maand geleden

Reactie op Bm156

Mag ik vragen hoe je je eetpatroon hebt aangepast? Welke dingen heb je weg ...
Ja zeker! Heb wel heel rigoureus alle mogelijke dingen verbannen dus wat het precies was weet ik dus niet maar ik eet geen kaas, melk, melkproducten, chocola, ui, prei, pittige dingen, geen frisdrank, geen koffie, geen kool. En sws geen vette dingen. En ik eet nu vooral veel volkoren producten, noten, groenten en fruit en natuurlijk af en toe wel wat lekkers. Een koekje ofzo.

één maand geleden

Reactie op Pientertje

Ja zeker! Heb wel heel rigoureus alle mogelijke dingen verbannen dus wat h ...
Bedankt voor de tip 😊

één maand geleden

Ik gebruik voor mijn baby (4 weken oud) infacol, laveen probiotica en heb een kipkep pittenzakje. Momenteel gebruik ik ook Johannes broodpitmeel. Ze heeft af en toe nog steeds last van krampjes, maar het gaat wel stukken beter!

één maand geleden

Reactie op CGoris

Wanneer gilt hij/zij? Kan misschien verborgen reflux zijn?
Meestal na de voeding of een uur later.

één maand geleden

Op advies van onze kraamhulp geven wij druppeltjes van Simethicon Emulsie Etos. Ons zoontje gilde het ook uit in de kraamweek al, en heeft sinds de druppeltjes geen last meer 🩵

één maand geleden

Ik kreeg te horen dat Windi ook goed kan werken!

één maand geleden

Bactiol! Ook bij ons andere dochtertje gebruikt en die heeft nooit last van krampjes gehad. Nu ook weer bij onze newborn, geef het wel even 2 weken de tijd voordat het werkt. En weet niet of je bv geeft? Ik dronk altijd Yakult en hierbij zag ik ook dat zij daardoor geen krampjes had.

één maand geleden

Helaas ons meisje ook elke avond. Je kan de klok er op gelijk zetten tussen 20m00 en 0m00 komt het zeker voor 1.5 tot soms 3.5 uur😔. Cinababy geprobeerd, maar deed niets helaas. Direct sabsimplex besteld naar aanleiding van jullie tips♡