10 Reacties

23 dagen geleden

Wellicht je eerste menstruatie na de bevalling?

22 dagen geleden

Ik ben kreeg gisteren ineens een beetje buikpijn. 1 maand geleden bevallen. Het eerste waar ik aan dacht was menstruatie ☺️

22 dagen geleden

Hier 8 weken na de bevalling en ik had 2 weken terug ook in eens buikpijn. Dacht echt van nou ik wordt weer ongesteld, maar die blijft uit. Wel af en toe wat buikpijn, maar trekt op een gegeven moment wel weer weg. Wat het precies is weet ik ook niet.

22 dagen geleden

Hier ook sinds een week. Menstruatie blijft uit dus misschien een eisprong?!

22 dagen geleden

Hier net iets meer dan 6 weken, maar ook al een week last van krampen op en af.. zelf wel wat bruine afscheiding met soms wat bloed. Is geen vloeien meer, maar ook niet ongesteld zoals het voorheen was.. durf het ook niet zo goed te zeggen eigenlijk

22 dagen geleden

Ik heb het ook sinds een paar dagen. Voelt voor mij alsof ik over een paar dagen ongesteld wordt. Ik ben 7 weken geleden bevallen van mijn eerste kindje.

22 dagen geleden

Reactie op Fleurbrndsn

Hier net iets meer dan 6 weken, maar ook al een week last van krampen op en ...
Herkenbaar!

21 dagen geleden

Reactie op Fleurbrndsn

Hier net iets meer dan 6 weken, maar ook al een week last van krampen op en ...
Nou… toch ongesteld geworden zoals ‘vroeger’. Alleen de aanloop er naartoe was aanzienlijk anders

21 dagen geleden

Reactie op ABD89

Hier 8 weken na de bevalling en ik had 2 weken terug ook in eens buikpijn. ...
Bij mij ging het precies zo. Vanaf 6 weken elke keer een beetje buikpijn dat ik dacht nu ga ik ongesteld worden. Uiteindelijk pas 9 weken na de bevalling ongesteld geworden. Maar in die weken daarvoor was het dus al wat aan het zeuren.

21 dagen geleden

Reactie op ABD89

Hier 8 weken na de bevalling en ik had 2 weken terug ook in eens buikpijn. ...
Ja hier precies hetzelfde, zit nu op week 9 +0 na mijn bevalling