25 Reacties
9 maanden geleden
Heel blij met deze: Qute Campingbed Q-sleep. Onze hele familie heeft hetzelfde bedje omdat hij zo fijn is + al jaren beste koop bij de consumentenbond 👌🏻
9 maanden geleden
Deryan peuter luxe tentje! Zelf via marktplaats gekocht en vind het ideaal.
Dat bukken in die bedjes vind ik vreselijk dus dit is top.
Zijn nu weekendje weg en hebben de co sleeper nog mee maar ze ligt ‘s nachts meestal bij mij in bed. Denk dat we dit ook wel vaker zullen doen maar voor dutjes is een eigen plekje wel echt fijn!
9 maanden geleden
Deryan peuter tent! Heb wel een extra laag schuim op maat gemaakt zodat het net iets comfortabeler ligt. Compact, en je kunt er jaren mee. Ik pas er zelfs in
9 maanden geleden
Reactie op asil122
Deryan peuter luxe tentje! Zelf via marktplaats gekocht en vind het ideaal. ...
Deze zijn wij ook fan van
9 maanden geleden
Reactie op Cosiness
Deze heeft geen verstelbare bodem las ik. Maar is het wat te doen om je kin ...
Ons kleinste familielid is 1.73m, de rest is allemaal 1.80m of langer dus daar heb ik geen ervaring mee haha 🫢
9 maanden geleden
Reactie op Cosiness
Deze heeft geen verstelbare bodem las ik. Maar is het wat te doen om je kin ...
Wij hebbend deze ook. Ik ben 1.62 en kon echt met heeel veel moeite de baby eruit pakken. We hebben er nu een verhoger in liggen sinds dat er is kan ik hem er wel makkelijk uitpakken, we gebruiken hem alleen als we bij mijn schoonmoeder slapen
9 maanden geleden
Reactie op ElinevanH
Ik zit hier ook over te twijfelen, lekker licht bedje! Alleen ligt de baby ...
Hebben wij nooit last van gehad. We hebben hem wel eens op een deken gezet of een 2 persoons bed als het erg koud was . maar over het algemeen ging het goed
9 maanden geleden
Reactie op Denise_99
Als je dat tentje op de grond zet: is de ondergrond dan niet veel te hard/k ...
Kindjes slapen opzich prima op wat hardere matrassen/bedjes, maar je kunt een aantal dingen doen:
- een matje kopen van 3.5 cm. Die was laatste in de aanbieding en heb ik nu als reserve.
- op een groot bed zetten (maar hou wel toezicht bij wilde kindjes dat ze er niet afkukkelen)
- een deken/mat eronder leggen. Zelf topper maken of kopen. Dit is een handige optie voor als je hem ergens langer laat liggen.
9 maanden geleden
Reactie op Denise_99
Als je dat tentje op de grond zet: is de ondergrond dan niet veel te hard/k ...
Zonder extra laag vind ik van wel. Ik ben er zelf in gaan liggen om het te testen. Daarom hebben wij een laag schuim van 3cm toegevoegd.