Hoi dames,
Ik overweeg om onze kleine man content voeding te gaan geven maar ben erg benieuwd hoe ik dit het beste aanpak en naar eventuele ervaring want ik lees dat veel kindjes er krampjes en verstoppingen van krijgen!
Kai is nu 8 1/2 week en lijkt maar geen genoeg van zijn fles te krijgen馃ゴ hij krijgt nu 500/600 ml kv (120/4) en 300/400 bv! Ik combineer het omdat ik het simpelweg niet aangekolfd krijg. (Meneer wilt niet aan de borst drinken ik vermoed omdat daar niet genoeg uit komt en hij er teveel moeite voor moet doen馃槀)
Dit zijn sowieso de momenten waarop hij komt voor zijn fles ( en dan heel vaak komt hij tussendoor ook nog maar daar drinkt hij dan 60/90 ml van op):
07:00 kv
09:00 kv
11:00 bv
13:00 bv
16:00 bv
19:00 bv
21:00 kv
01:00 kv
04:00 kv
Als ik dit zo opschrijf besef ik me pas hoeveel flesjes hij krijgt馃ゴ
Hoe pak ik de overstap het beste aan? Moet ik de kunstvoedingen eerst combineren dus 2 schepjes normale voeding en dan 2 schepjes content of moet ik gewoon zo overstappen?
En wat kan ik doen om enventuele verstoppingen en krampjes te voorkomen? Hij heeft nu namelijk bijna nooit krampjes misschien 1 a 3 keer per week en zou het zo zielig vinden als hij dit opeens wel regelmatig gaat krijgen馃ゴ
Het zou toch lekker zijn om een paar uur meer slaap te hebben dan elke keer van die korte slaapjes 馃檲