8 Reacties

2 jaar geleden

Nee, maar wat is precies je vraag? Het ziet er niet veilig uit voor een baby, als je dat bedoelt

2 jaar geleden

Klopt,dit is niet de juiste foto,het is een meegroei bed maar meer de vraag ivm betrouwbaarheid vd site ;)

2 jaar geleden

Reactie op Dee89

Nee, maar wat is precies je vraag? Het ziet er niet veilig uit voor een bab ...
Dit is de juiste en kan uiteindelijk veranderd worden naar de 1e foto ☺️ We hebben een meid van net 3 en dan de nieuwe baby en weinig ruimte,dus ideaal,eerst voor baby en peuter en dan voor peuter en kleuter🙂

2 jaar geleden

Reactie op Dee89

Nee, maar wat is precies je vraag? Het ziet er niet veilig uit voor een bab ...
Mijn vraag ook niet duidelijk gesteld hihi,moest eigenlijk zijn; iemand bekend met deze site van Cozy Cott😅

2 jaar geleden

Ah zo. Ja dan ziet het er wel veiliger uit 😄 Qua betrouwbaarheid geen idee. Ik kan niks vinden op trustpilot. Dat is meestal eerste plek waar ik kijk voor reviews. Wat ik zelf ook erg vervelend vindt als ik op de site kijk is dst je eigenlijk géén contact met ze op kan nemen. Er staat geen (post) adres, geen telefoonnummer, geen mailadres... Je kan alleen contactformulier invullen en hopen dat je dan iets terughoort. Dat wekt bij mij niet veel vertrouwen. Op Facebook staat wel een mailadres, maar ondanks dat die pagina ook al 4 jaar bestaat, staan daar ook 0 recensies. Best gek. Ik zie wel dat ze een keer een baby innovation award hebben gewonnen, maar geen idee of dat ze betrouwbaar maakt. Eigenlijk vind ik het daardoor nog gekker dat er nergens ervaringen/recensies te vinden zijn. Let ook op dat ze niet bij thuiswinkelwaarborg zijn aangesloten. Ik zou toch inderdaad even verder onderzoeken of iemand ervaring heeft met deze partij voordat je er iets bestelt.

vorig jaar

Reactie op Dee89

Ah zo. Ja dan ziet het er wel veiliger uit 😄 Qua betrouwbaarheid geen idee ...
Nou toch de gok gewaagd..ze hadden nog een showmodel staan(was goedkoper,zijn duur genoeg)alleen zelf ophalen in Hoek van Holland..gelukt en de Cozycott staat nu bij ons op de kamer. Idd vreemd,geen reviews of wat dan ook maar toch wel een echt bedrijf 🤷‍♀️

vorig jaar

Reactie op Lieverdje

Nou toch de gok gewaagd..ze hadden nog een showmodel staan(was goedkoper,zi ...
Wel eerst nog even voor zover dat kan de site,mail en telefoonnummer door de check gehaald op de politie site ;)

vorig jaar

Reactie op Lieverdje

Nou toch de gok gewaagd..ze hadden nog een showmodel staan(was goedkoper,zi ...
Hey Ik ben ook opzoek naar iets als dit bevalt het bed in gebruik voor de peuter? Ik wil het eigenlijk wel graag hebben maar vind het prijzig voor iets wat ik niet even kan zien in de winkel. ik had ze al een bericht gestuurd maar ze hadden echt geen showroom of iets. is het hekje bijvoorbeeld makkelijk omhoog en omlaag te doen?