6 Reacties
10 maanden geleden
Niet specifiek eemhof, maar wij zijn wel naar centerparcs geweest. Wij waren er op vakantie en dat was leuk, maar na 20 minuten was het zwemmen ook wel klaar. Water is niet heel warm helaas. Alleen het bubbelbad en baby bad waren wel lekker. Ik zou zelf niet speciaal naar een zwembad gaan voor dat kleine poosje
10 maanden geleden
Is leuk en goed te doen vind ik zelf. Hebben wij met onze oudste ook gedaan. Verwacht alleen niet dat je daar de hele dag kunt doorbrengen want na een goede 20-30 minuten zijn de kleintjes echt wel klaar.
Onze oudste heeft daar toen ook nog in de box in de handdoeken kunnen slapen terwijl ik en mijn man afgewisseld even gingen zwemmen. Toen konden we gelukkig nog eens 20-30 minuten en daarna viel hij als een blok in slaap.
10 maanden geleden
Wij gaan volgende week naar meerdal. We zijn met al onze kinderen naar Center Parcs geweest toen ze nog klein waren. Eemhof is een leuk zwembad. Vorig jaar geweest met ons zoontje, en hij heeft zich enorm vermaakt. Onthou idd dat ze er vrij snel klaar mee zijn! Dus een hele dag zwemmen houden ze echt nog niet vol … hier was vooral het bubbelbad favoriet omdat het water daar warmer is dan de andere baden. Veel plezier alvast!
10 maanden geleden
Zwemmen met je baby is zeker leuk! Wij hebben een drijfmaatje via vinted gekocht en eerst dobbert ze daar in en daarna doen we haar vaak nog even tussen de benen. Ze vind spetteren heel leuk. In totaal zijn we gisteren denk ik iets meer dan een halfuur in het water geweest.
Als je kindje daar vervolgens kan slapen of in de kinderwagen dan zou je wat langer kunnen blijven maar een dagje (als je daar geen huisje hebt) lijkt me wel lang! Wij gaan echt tussen twee dutjes waarvan ze het laatste dutje slaapt in de auto