22 Reacties
vorig jaar
Ik heb de slippers van husqpuppy van scapino. Wel 2 maten groter dan normaal maar genoeg ruimte en ze lopen heerlijk
vorig jaar
In 2022 in verwachting van mijn eerste dochter, en in die zwangerschap op 25 weken getrouwd. Op deze sandaal slippers van skechers.
Destijds zo blij met die slippers, ik draag ze al 2 jaar dus en nu nog steeds dolblij mee.

vorig jaar
Ik kan alleen nog maar crocs teenslippers aan, en Fila sneakers🥲🥲 en dan draag ik ook nog steunkousen tegen t vocht...
vorig jaar
Reactie op Melaniem93
In 2022 in verwachting van mijn eerste dochter, en in die zwangerschap op 2 ...

Toevallig heb ik deze ook gekocht, ze lopen oprecht heerlijk!
vorig jaar
Ook echt een aanrader, wel aan de prijs: Salomon schoenen! Zijn heel makkelijk losser te maken om dat het niet echt veters zijn maar meer een trekkoord.
Ik loop kilometers op m’n werk en alles zet de afgelopen week ook flink op, kwestie van trekkoord wat losser maken en kan weer door!
Wel een (halve) maat groter kopen, ze vallen klein (ook als je niet zwanger bent haha)
vorig jaar
Ik heb deze gekocht omdat ik geen gedoe meer wilde met bandjes, veters, ritsen, etc. https://www.zalando.nl/gabor-teensandalen-schwarz-ga111z02c-q11.html
vorig jaar
Birkenstocks! Hopelijk blijf ik ze passen. Bij mn eerste werden mn voeten een maat groter 🤣
vorig jaar
Ik heb net m'n birkenstocks binnen. Niet zo charmant maar hopelijk kom ik hiermee de zomer door 😂
vorig jaar
Ook nog tips om de zwelling te verminderen. Naast benen omhoog en niet te lang staan 😅 helpt een voetenbadje bijvoorbeeld 🤔
vorig jaar
Ik had/heb de hush puppies want de Birkenstocks zijn niet passend voor mijn voeten...🫣
Daarnaast ook nog Crocs🙄
En mijn prachtige steunkousen zorgen ervoor dat er zo min mogelijk vocht in blijft.